COCONAUT® wylądował w Polsce

143

Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT®. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.

– Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie  o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100% – mówi Małgorzata Dajczer z agencji &SONS Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.

Takie pozycjonowanie jest wiarygodne i pasuje do właściwości wody kokosowej, która wzmacnia, regeneruje i nawadnia. Jest to także zasługa wypracowanej koncepcji kreatywnej. Co więcej, wykorzystując social media, kampania dociera do konsumentów w miejscach, w któtych są równie aktywni i obecni jak w życiu codziennym.

Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty. Przybysz w kasku, szortach i japonkach to zabawna forma personifikacji produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu: gdy masz lenia, opadniesz z sił, czy zwyczajnie potrzebujesz lekkiego pobudzenia.

– Współtworzenie marki od początku oraz wprowadzanie jej na rynek to jeden z bardziej ekscytujących procesów dla agencji. Wierzymy, że bliska współpraca z klientem, otwartość i odwaga to droga do sukcesu dla naszego Coconauty, nawet na mocno konkurencyjnym rynku – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, Managing Director Sixtyone Yards.

Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada & Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka. Wyłącznym dystrybutorem COCONAUT® jest Quest Food Polska. Produkty dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };