119 kandydatów do pierwszego programu liderskiego w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds

94

IAA Polska zakończyło pierwszy etap rekrutacji do programu liderskiego Marketing Masterminds. Zainteresowanie programem było ogromne i przerosło oczekiwania: wpłynęło bowiem aż 119 nominacji, potwierdzonych kompletnymi zgłoszeniami kandydatów. Celem programu jest wskazanie marketingowych talentów, wsparcie ich w dalszym rozwoju i przygotowanie do roli liderów przyszłości.

IAA Polska zakończyło pierwszy etap rekrutacji do programu liderskiego Marketing Masterminds. Zainteresowanie programem było ogromne i przerosło oczekiwania: wpłynęło bowiem aż 119 nominacji, potwierdzonych kompletnymi zgłoszeniami kandydatów. Celem programu jest wskazanie marketingowych talentów, wsparcie ich w dalszym rozwoju i przygotowanie do roli liderów przyszłości.

Kandydatów do programu nominować mogli jedynie członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Marketingowe talenty zarekomendowane przez nich to niewątpliwie przyszłość naszej branży. Teraz przed niezależną agencją executive search – firmą Antal, wspierającą IAA Polska w rekrutacji – stoi niezwykle trudne zadanie, by wyłonić najlepszych z najlepszych. W kolejnym etapie, na podstawie analizy formularzy zgłoszeniowych i CV, wytypowanych zostanie maksymalnie 30 osób do przeprowadzenia zaawansowanej diagnozy kompetencji w oparciu o profesjonalne narzędzie psychometryczne i wywiad. Finalnie do bezpłatnego, dwuletniego programu, który uruchomiony zostanie w czerwcu 2021 r., zakwalifikowanych zostanie 12-15 osób – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej.

targi plenerowe zoo market

Na uczestników czeka wiele rozwijających aktywności i możliwość zbudowania marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników będzie także feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów przyszłości.

Nominowanie danej osoby do programu to docenienie jej potencjału i roli, jaką niebawem odegra. W otoczeniu każdego z nas jest Marketing Mastermind – przyszły lider lub liderka branży. Rekomendując ich do udziału w programie, daliśmy czytelny sygnał, że dostrzegamy tę wyjątkowość.

Jacek Olechowski, CEO Mediacap i prezes zarządu IAA Polska.

W Kapitule programu zasiadają branżowi eksperci z grona członków IAA Polska oraz przedstawicielka partnera programu – firmy Antal. To oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji uczestników i realizacją programu: Jacek Olechowski, CEO MediaCap, Prezes Zarządu IAA POLSKA, Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV w TVN MEDIA, Członek Zarządu IAA Polska, Anna Piotrowska-Banasiak, Development Director Antal, Jakub Potrzebowski, Partner zarządzający Group One S.A., Przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska, Michał Sobolewski, Dyrektor strategii marketingowej i rozwoju biznesu w Nationale-Nederlanden, Członek Zarządu IAA Polska, Igor Kaleński, Prezes BBDO Polska, Global e-commerce Lead w Molecular BBDO, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska oraz Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są Antal Polska, TVN Media i Grupa Mediacap.

Program Marketing Masterminds skierowany jest do osób pracujących w branży komunikacji marketingowej, po stronie marketera, mediów lub agencji, które mają minimum trzy i nie więcej niż trzynaście lat doświadczenia na stanowisku specjalistycznym lub menedżerskim. Kandydatów nominowali członkowie IAA Polska – mogły to być osoby pracujące w ich firmach lub osoby, z którymi współpracują. Ważne było, by kandydaci mieli już na koncie konkretne sukcesy, potrafili przewodzić zmianom i kierować zespołem . Głównym celem programu jest wsparcie w rozwoju osób z potencjałem, które już teraz wyróżniają się w swoich firmach, a w niedalekiej przyszłości będą liderami najważniejszych branżowych projektów i być może zasiądą w zarządach firm.

Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska

Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie: http://www.marketingmasterminds.pl

Organizator programu – IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy – jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. i jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej. Aktualnie jest ich ponad 130.

Stowarzyszenie jest platformą dialogu, formułowania potrzeb i podejmowania inicjatyw, dzięki którym rynek usług marketingowych może harmonijnie wzrastać i rozwijać się. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie nie tylko wymieniają doświadczenia, ale też uczestniczą w działaniach na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów, wpływają na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtują wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Jacek Olechowski, CEO MediaCap i Prezes Zarządu IAA Polska weźmie udział jako jeden z ekspertów w wydarzeniu #eksperci: Różne pokolenia w firmie – potencjał, który warto wykorzystać, które odbędzie się 13 maja o godz. 10:00.

WEŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU 

WIĘCEJ INFORMACJI O PANELU #EKSPERCI


Żródło: IAA Polska

 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej