121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

W sumie do jubileuszowej, dwudziestej już edycji festiwalu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów.
Niekwestionowanym liderem jest Rosja, która zgłosiła w tym roku aż 312 prac. Na drugim miejsu jest Turcja z 143 zgłoszeniami (warto odnotować, że liczba ta podwoiła się w porównaniu z ubiegłym rokiem).
W ubiegłym roku wpłynęło 1438 zgłoszeń w tym 141 z Polski.
Kategorie zgłoszeń zostały podzielone na dwie grupy: „Single channel” (kategorie oznaczone w tabelce literami od A do N) oraz „Multi Channel”.
Zaskakująca jest liczba zgłoszeń w poszczególnych kategoriach. Okazuje się, że najwięcej wpłynęło w kategorii „Prasa”, co więcej liczba zgłoszeń wzrosła w porównaniu z ostatnim rokiem z 292 do 301. Zaledwie 3 zgłoszenia wpłynęły do kategorii „Kampania mobilna” (11 w roku ubiegłym). Czyżby era mobile w Europie jeszcze nie nadeszła?
Wśród licznego jury konkursu Golden Drum jest jeden Polak – Wojciech Dagiel, Chief Creative Officer, Havas Poland.
Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października w Słowenii. Więcej informacji na stronie www.goldendrum.com