...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Maciej Deja przechodzi z dziennikarstwa do agencji oLIVE media jako senior PR manager

Maciej Deja, były wieloletni dziennikarz Wirtualnej Polski, Fakt24 i Grupy Polska Press,
został senior PR managerem w butikowej agencji digitalowej oLIVE media.
Odpowiada m. in. za przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Polskiej Organizacji
Turystycznej pod hasłem „Poland. More than you expected”.

Maciej Deja współpracuje z oLIVE media od marca 2023 roku, zajmując się
przygotowaniem i realizacją strategii oraz działań PR dla start-upów technologicznych
oraz klientów z innych branż. Odpowiada za przygotowanie informacji prasowych,
budowanie media relations, kontakt z dziennikarzami. Jego zadania obejmują zarówno
strategiczne planowanie, jak i codzienną operacyjną pracę nad wizerunkiem klientów.

Deja od listopada pełni w agencji funkcję senior PR managera i odpowiada za
przeprowadzenie kampanii wizerunkowej „Poland. More than you expected” zleconej
przez Polską Organizację Turystyczną. Jej głównym zadaniem jest wzmocnienie
zainteresowania Polską jako atrakcyjnym miejscem w zakresie przemysłu spotkań –
organizacji kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych (w tym szkoleń,
warsztatów, premier produktów) oraz podróży motywacyjnych. „Poland. More than you
expected” ma również budować i utrwalać wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego,
przyjaznego i gościnnego, z bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym.
Maciej Deja ostatnio współtworzył wspólnie z Janem Rojewskim, byłym dziennikarzem
Wirtualnej Polski i „Polityki”, portal truestory.pl. Wcześniej pracował dla portali salon24.pl
oraz fakt24.pl oraz Wirtualna Polska, gdzie pełnił m. in. rolę wydawcy strony głównej oraz
WP Wiadomości. Pierwsze kroki w dziennikarstwie stawiał w należącej do Polska Press
Grupy agencji informacyjnej AIP oraz wortalu piłkarskim iGol.pl. Jest absolwentem
Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF