...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

3 NAGRODY BUSINESS EXCELLENCE ZA JAKOŚĆ OD MITSUBISHI MOTORS DLA ASTARA POLAND

Polski oddział Mitsubishi Motors, reprezentowany przez firmę astara Poland, otrzymał aż 3 nagrody Business Excellence za jakość obsługi klientów w roku fiskalnym 2022. Polskie autoryzowane stacje dilerskie zanotowały najwyższy wynik w badaniu CSI (satysfakcji klientów) spośród krajów europejskich, drugi najlepszy rezultat w Europie, jeśli chodzi o wzrost wyników zadowolenia klientów serwisów i salonów tej marki a trzecie miejsce podium w kolejnej klasyfikacji przypadło Polsce za sprawą wysokiej liczby klientów, którzy wracają, by skorzystać z usług polskich placówek serwisowych Mitsubishi Motors.

 

Najlepiej obsłużeni klienci Mitsubishi w Europie

W badaniu satysfakcji klientów CSI (Customer Satisfaction Index) przeprowadzonym przez firmę InMoment między kwietniem 2022 roku a marcem 2023 roku wzięło udział 40 000 klientów z całej Europy. Polska uplasowała się na tu pierwszym miejscu.

Drugi najwyższy wzrost wyników w CSI i SSI
Wysoki poziom zadowolenia klientów potwierdza także drugie miejsce zarówno polskich serwisów, jak i salonów w europejskim rankingu CSI/SSI placówek Mitsubishi Motors, przy czym warto podkreślić, że wynik oceny klientów salonów – SSI (Sales Satisfaction Index) polepszył się aż o 9 punktów, czyli 11 %.

Trzecie miejsce dzięki lojalnym klientom

Zadowoleni z obsługi w polskich stacjach serwisowych klienci sprawili, że nasz kraj otrzymał kolejną nagrodę za trzecie miejsce w rankingu użytkowników, którzy wracają do serwisów spod znaku Trzech Diamentów, by ponownie skorzystać z ich usług.

“Aż 3 nagrody w uznaniu dla najwyższej jakości usług i wytężonej pracy naszych placówek oraz zespołu astara Poland to dla nas wielka radość i zaszczyt. Tym bardziej, że właściciele Mitsubishi najbardziej cenią w naszej marce właśnie tę jakość, poczucie bezpieczeństwa, zaufanie i komfort użytkowania auta. Wiemy, że nasze 5-letnie Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi w którym mieści się nie tylko 5-letnia gwarancja do 100 000 km, ale także m.in. 5-letnie zabezpieczenie Assistance bez limitu przebiegu, nawet, gdy awaria jest z przyczyny użytkownika*, czy darmowe kontrole przed wakacjami i zimą oraz 8 lat/160 000 km gwarancji na pojemność baterii trakcyjnej to unikatowa oferta na rynku. Cieszymy się, że systematycznie prowadzony program intensywnych szkoleń i nasze regularne badania zmieniających się potrzeb klientów a także dostosowywanie oferty do tych oczekiwań, przynoszą efekty i są doceniane.“ – skomentował Jacek Wichowski, kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

* Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi
Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi obejmuje wszystkie pojazdy i wybrane, oryginalne akcesoria Mitsubishi, nabyte od 1 stycznia 2020 roku w polskiej autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors i ma na celu połączenie i rozszerzenie obecnej oferty posprzedażnej marki bez dodatkowych kosztów. Opiera się ono na 4 filarach:

5-letniej gwarancji producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) – warto tu przypomnieć, że MMC była pierwszą japońską marką, która w 2015 roku zaoferowała w Europie 5-letnią gwarancję producenta, a obecnie jest ona jedną z najlepszych na europejskim rynku ze względu na aż 5-letni okres jej obowiązywania i szeroki zakres. Mitsubishi jest jedną z 2 marek z Japonii, które oferują 5-letnią gwarancję – marki europejskie oferują na ogół gwarancje jedynie 2-letnie. Dłuższa gwarancja to dla klientów niższe koszty eksploatacji, wyższa wartość samochodu przy jego odsprzedaży i nieocenione poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu. 5-letnia gwarancja podwyższa także wartość pojazdu pogwarancyjnego – klienci cenią 5-letnią historię serwisowania auta w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi i fakt likwidowania usterek na koszt producenta przy użyciu oryginalnych części.

Nowej, 5-letniej gwarancji na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) – jest ona wciąż rzadkością i pierwszym takim programem w branży.

5-letniej gwarancji Mitsubishi Assistance Program bez limitu przebiegu – ta cenna usługa assistance oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.

Nieodpłatnej usłudze kontroli stanu pojazdu** – to niespotykana w branży propozycja, w ramach której posiadacze aut Mitsubishi – w tym także pojazdów po gwarancji, mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli 25 punktów samochodu.

Więcej informacji na temat Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/uslugi/zobowiazanie-serwisowe-mitsubishi

**Nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu jest usługą czasową, dostępną u wybranych dealerów Mitsubishi i nie obejmuje napraw, ani wymiany części. Nie może być łączona z usługą przeglądu pojazdu i nie może się odbywać częściej, niż raz na 3 miesiące w stosunku do konkretnego pojazdu.

::

O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF