5 projektów Grayling w finale SABRE Awards EMEA 2019
W finale prestiżowego konkursu SABRE Awards EMEA 2019 znalazło się pięć projektów zrealizowanych przez biura Grayling w Polsce, Rosji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii dla klientów: Circle K, Under Armour, Royal Canin, BetStars oraz Klasztor Trapistów (Monasterio de Piedra).
Kampania zrealizowana przez polskie biuro Grayling dla Circle K dotycząca rebrandingu sieci stacji Statoil na Circle K została finalistą konkursu SABRE Awards EMEA 2019 w kategorii „Retailers”. W grudniu 2018 roku ten sam projekt został nagrodzony srebrną statuetką w kategorii PR korporacyjny w konkursie Złote Spinacze.
W finale konkursu SABRE Awards EMEA 2019 znalazły się też dwa projekty przygotowane przez biuro Grayling w Rosji. Kampania #IWILL Run to Singapore zrealizowana dla Under Armour została nominowana w kategorii „Social Media/Social Networking Campaign”. Z kolei kampanię budującą świadomość właścicieli kotów nt. potrzeby dbania o zdrowie pupili „Stop breaking cats – get them to vets” zrealizowaną dla marki Royal Canin, wyłoniono w kategorii „Healthcare/Animal Care”.
Do finału konkursu, w kategorii „Geographic/Iberia”, nominowano też kampanię zrealizowaną przez hiszpańskie biuro Grayling z okazji 800-lecia kompleksu turystycznego – Klasztoru Trapistów (Monasterio de Piedra).
Ponadto, w finale SABRE Awards EMEA 2019 w kategorii „Experiential, Guerrilla Marketing” znalazła się kampania „Kicking Off the World Cup With BetStars: Rasputin Rebooted” przygotowana przez angielskie biuro Grayling.
Do konkursu SABRE zgłaszane są najznakomitsze kampanie, a w jury konkursowym zasiadają jedne z najbardziej poważanych osób w branży. Zakwalifikowanie pięciu projektów do finału tego konkursu jest dowodem wysokiej jakości działań, które realizujemy dla naszych klientów w biurach Grayling na terenie całej Europy – powiedział Jan Simunek, CEO Grayling w regionie Europy Kontynentalnej.
Do finału konkursu EMEA SABRE Awards 2019 zakwalifikowano projekty wyróżniające się w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz angażowania odbiorców. Kampanie były oceniane przez jury, w którego skład wchodzą liderzy branży PR i komunikacji, włączając Sarah Scholefield, CEO Grayling w Wielkiej Brytanii (z oczywistych powodów nie głosowała ona na zgłoszone do konkursu kampanie zrealizowane przez biura Grayling). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 22 maja 2019 r. w Londynie.