„Super Express” z nowym internetowym serwisem sportowym

„Super Express” (Grupa ZPR Media) uruchomił nowy internetowy serwis sportowy pod subdomeną supersport.se.pl w nowoczesnym designie i jeszcze lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych.
Serwis supersport.se.pl ma nową architekturę opartą na szczegółowej analizie SEO, a do użytku redakcji zostały oddane nowe narzędzia wydawnicze, które pozwalają dziennikarzom na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie treścią.
W przygotowanie nowego serwisu zaangażowane były dwa zespoły programistyczne Grupy ZPR Media kierowane przez Jarosława Kuleszę i Przemysława Trubalskiego w roli Product Ownerów oraz Bartosza Ziuzię i Mateusza Portkę w roli liderów technicznych. W pracach uczestniczyli także Radosław Malinowski z działu UX i zespół SEO, którzy zadbali, by nowy serwis był nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale też funkcjonalny, intuicyjny i dobrze zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek. Za koncepcję nowej szaty graficznej oraz spójność wizualną projektu odpowiada dyrektor artystyczny „Super Expressu” Piotr Dąbrowski.
„Serwis supersport.se.pl dostarcza informacje ze wszystkich najpopularniejszych w naszym kraju dyscyplin sportowych w klarownym, świeżym układzie. Stawiamy na ekskluzywne newsy dostępne tylko u nas, autorskie analizy, profesjonalne relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych, ale mamy też sekcję z tematami lżejszymi, lifestylowymi, z ciekawostkami na co dzień niedostępnymi dla kibiców” – mówi Przemysław Ofiara, szef redakcji sportowej „Super Expressu”.
„Sport w internecie rozwija się w zawrotnym tempie, dlatego i my zmieniamy nasz serwis, uruchamiamy go pod nową subdomeną w innowacyjnym wydaniu. Nadal dostarczać będziemy sprawdzone informacje i autorskie treści z najważniejszych i najpopularniejszych dyscyplin między innymi piłki nożnej, tenisa, siatkówki czy sportów walki, w których nasz dziennik szczególnie się specjalizuje i oferuje najobszerniejsze i najbardziej rozbudowane relacje” – dodaje Jarosław Sulikowski, zastępca redaktora naczelnego „Super Expressu”.
Oprócz uruchomienia nowego serwisu sportowego, na stronie głównej se.pl pojawiła się też nowa sekcja „Sport po godzinach”, gdzie publikowane są lżejsze newsy o gwiazdach polskiego i światowego sportu, ich życiu prywatnym, osobiste zwierzenia i wyznania oraz nigdzie wcześniej niepublikowane zdjęcia.
::
Grupa ZPR Media jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Znajduje się w gronie największych wydawców internetowych i nadawców radiowych, specjalizuje się w dostarczaniu szeroko rozumianej rozrywki, informacji i porad. Grupa ZPR Media jest niekwestionowanym liderem na rynku sieci radiowych (w jej skład wchodzą brandy ESKA, ESKA2, Eska ROCK, VOX FM i Radio Plus), dysponuje szerokim portfolio serwisów internetowych (m.in. SE.pl, Eska.pl, Murator.pl, Architektura.muratorplus.pl, Urzadzamy.pl, MjakMama.pl, PoradnikZdrowie.pl, Beszamel.pl), w skład grupy wchodzą też tytuły prasowe („Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”) oraz wydawnictwa książkowe – Harde i Lekkie.