BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Super Express” z nowym internetowym serwisem sportowym

„Super Express” (Grupa ZPR Media) uruchomił nowy internetowy serwis sportowy pod subdomeną supersport.se.pl w nowoczesnym designie i jeszcze lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych.

Serwis supersport.se.pl ma nową architekturę opartą na szczegółowej analizie SEO, a do użytku redakcji zostały oddane nowe narzędzia wydawnicze, które pozwalają dziennikarzom na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie treścią.

W przygotowanie nowego serwisu zaangażowane były dwa zespoły programistyczne Grupy ZPR Media kierowane przez Jarosława Kuleszę i Przemysława Trubalskiego w roli Product Ownerów oraz Bartosza Ziuzię i Mateusza Portkę w roli liderów technicznych. W pracach uczestniczyli także Radosław Malinowski z działu UX i zespół SEO, którzy zadbali, by nowy serwis był nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale też funkcjonalny, intuicyjny i dobrze zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek. Za koncepcję nowej szaty graficznej oraz spójność wizualną projektu odpowiada dyrektor artystyczny „Super Expressu” Piotr Dąbrowski.

„Serwis supersport.se.pl dostarcza informacje ze wszystkich najpopularniejszych w naszym kraju dyscyplin sportowych w klarownym, świeżym układzie. Stawiamy na ekskluzywne newsy dostępne tylko u nas, autorskie analizy, profesjonalne relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych, ale mamy też sekcję z tematami lżejszymi, lifestylowymi, z ciekawostkami na co dzień niedostępnymi dla kibiców” – mówi Przemysław Ofiara, szef redakcji sportowej „Super Expressu”.

„Sport w internecie rozwija się w zawrotnym tempie, dlatego i my zmieniamy nasz serwis, uruchamiamy go pod nową subdomeną w innowacyjnym wydaniu. Nadal dostarczać będziemy sprawdzone informacje i autorskie treści z najważniejszych i najpopularniejszych dyscyplin między innymi piłki nożnej, tenisa, siatkówki czy sportów walki, w których nasz dziennik szczególnie się specjalizuje i oferuje najobszerniejsze i najbardziej rozbudowane relacje”dodaje Jarosław Sulikowski, zastępca redaktora naczelnego „Super Expressu”.

Oprócz uruchomienia nowego serwisu sportowego, na stronie głównej se.pl pojawiła się też nowa sekcja „Sport po godzinach”, gdzie publikowane są lżejsze newsy o gwiazdach polskiego i światowego sportu, ich życiu prywatnym, osobiste zwierzenia i wyznania oraz nigdzie wcześniej niepublikowane zdjęcia.

::

Grupa ZPR Media jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Znajduje się w gronie największych wydawców internetowych i nadawców radiowych, specjalizuje się w dostarczaniu szeroko rozumianej rozrywki, informacji i porad. Grupa ZPR Media jest niekwestionowanym liderem na rynku sieci radiowych (w jej skład wchodzą brandy ESKA, ESKA2, Eska ROCK, VOX FM i Radio Plus), dysponuje szerokim portfolio serwisów internetowych (m.in. SE.pl, Eska.pl, Murator.pl, Architektura.muratorplus.pl, Urzadzamy.pl, MjakMama.pl, PoradnikZdrowie.pl, Beszamel.pl), w skład grupy wchodzą też tytuły prasowe („Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”) oraz wydawnictwa książkowe – Harde i Lekkie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF