ADAM WORONOWICZ W NOWYM SPOCIE WIZERUNKOWYM JULA.

Jula kontynuuje swoją misję inspirowania i zachęcania do samodzielnego majsterkowania. Wraz z rozpoczęciem sezonu wiosennego w mediach pojawi się spot wizerunkowy pt. „Rodzina majsterkowiczów”. W polskiej wersji filmu usłyszymy głos znanego polskiego aktora Adam Woronowicza. Produkcja jest efektem prac zespołu kreatywnego Jula Creative Studio.

Z myślą o inspiracji i zachęcaniu do samodzielnego majsterkowania Jula prezentuje Rodzinę majsterkowiczów. Produkcja, jest częścią szerszej kampanii, która po raz pierwszy obejmie również rynek polski. Film stanowi kontynuację koncepcji komunikacyjnej „Teraz nic Cię nie powstrzyma”, wcześniej obecnej na rynkach skandynawskich. Bohaterami historii jest rodzina majsterkowiczów, którą poznajemy w trakcie zakupów multimarkecie Jula. Charakterystycznym i zabawnym elementem jest komentarz niemowlęcia, któremu głosu w polskiej wersji językowej użycza znany aktor Adam Woronowicz, nadając przekazowi wyjątkowy charakter.

– Podczas prac nad briefem poświęconym naszej komunikacji dla multimarketów Jula na 2025 rok, skupiliśmy się przede wszystkim na trzech aspektach: budowanie pozytywnych skojarzeń względem marki, utrwaleniu naszej pozycji jako sieci multimarketów sprzedającej wysokiej jakości produkty w dobrych cenach i wypromowaniu oferty produktów do domu, ogrodu i wypoczynku – opowiada Silje Ekeberg-Falk, Global Marketing Manager. – „Rodzina majsterkowiczów” uwzględnia wszystkie te elementy: w zabawny sposób prezentuje naszą bogatą ofertę produktów w niskich cenach. Co więcej, tym razem bohaterami naszego filmu są przedstawiciele młodszego pokolenia majsterkowiczów, dla którego mamy całą ofertę produktów do drobnych prac w nowym domu lub mieszkaniu, a także w ogrodzie lub na balkonie.

Tegoroczna kampania została po raz pierwszy w całości samodzielne opracowana przez Jula. Pomysłodawcą koncepcji jest wewnętrzny zespół kreatywny Jula Creative Studio, który we współpracy z firmą FLX zajął się kompleksową produkcją materiałów.

Możliwość samodzielnego kreowania i budowania własnej marki ma dla nas ogromne znaczenie. Zapewnia nam więcej przestrzeni dla kreatywności, szybszy proces podejmowania decyzji, a przede wszystkim uwzględnienie różnych potrzeb płynących z rynków, na których jesteśmy z Jula. W 2025 roku planujemy przenieść komunikację naszej marki na wyższy poziom – mówi Christian Blank, p.o. Marketing Dyrektora w Jula.

Członków „Rodziny majsterkowiczów” z nowej kampanii wizerunkowej Jula poznamy już 27 lutego w reklamach telewizyjnych, a także w kampanii online.

W Polsce za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

***

Jula powstała w 1979 roku jako firma rodzinna. Karl-Johan Blank, właściciel Jula, czynnie angażował się w budowanie firmy od samego początku. Przez kolejne kilka lat Jula rozwinęła się w grupę, Jula Holding Group, działającą w obszarach handlu detalicznego, nieruchomości, środowiska, energii, finansów, logistyki i hoteli. Więcej o historii firmy Jula można znaleźć pod adresem: https://historia.jula.se/

Siedziba grupy Jula Holding znajduje się w Skara w Szwecji. Grupa zatrudnia około 3500 pracowników.

Firma handlowa Jula zapoczątkowała rozwój całej grupy. Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy wypoczynku. Ponadto w asortymencie Jula znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów. Produkty Jula cechuje wysoka jakość i dostępne ceny. Zakupów można dokonać za pośrednictwem sklepu internetowego oraz łącznie 141 multimarketach w Szwecji, Norwegii, w Finlandii oraz Polsce, gdzie obecnie ma 23 sklepy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF