AGENCJA FACE IT! WYGRAŁA PRZETARG NA OBSŁUGĘ ARTE.TV W POLSCE

Już po raz trzeci z rzędu agencja FACE IT! wygrała przetarg na trzyletnią obsługę PR platformy VOD ARTE.tv. Działania obejmują media relations, influencer marketing oraz organizację pokazów filmowych.
ARTE.tv to bezpłatny serwis streamingowy dostępny w całej Europie, w sześciu językach, stworzony przez francusko-niemiecki kanał kulturalny ARTE. Platforma działa w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu ARTE Europe, który stawia sobie za cel wzmocnienie europejskiej integracji kulturalnej.
Bezpłatna oferta cyfrowa ARTE.tv obejmuje najciekawsze programy z ramówki ARTE – filmy fabularne i dokumentalne, reportaże śledcze, magazyny poświęcone aktualnym zagadnieniom społecznym, polityce, historii, podróżom, technologii, kulturze i popkulturze oraz sztuce. ARTE.tv to także ARTE Concerts, w ramach którego dostępna jest szeroka oferta muzyczna: recitale wirtuozów muzyki klasycznej, popularnych wykonawców różnych gatunków od popu, przez rock aż po cięższe metalowe brzmienia. Znajdziemy tu także przedstawienia operowe i baletowe z największych scen europejskich.
Pełna oferta jest dostępna po polsku pod linkiem ARTE.tv oraz na https://www.youtube.com/@artetvdokumenty. Można także pobrać darmową aplikację na smartfony, tablety oraz Smart TV. Programy ARTE są dostępne w Internecie bezpłatnie w kilku wersjach językowych: francuskiej, niemieckiej, angielskiej, hiszpańskiej, polskiej i włoskiej.
Za obsługę ARTE.tv odpowiada Aleksandra Kulik, która wcześniej pracowała w dziale PR CANAL+, gdzie była odpowiedzialna promocję kanałów tematycznych platformy. W przeszłości zajmowała się także PR Disney Channel, wydawnictwa PWN, Stołecznej Estrady oraz Biura Obchodów Roku Chopinowskiego. Aktualnie z ramienia FACE IT prowadzi projekty z dziedziny kultury i turystyki wspierając włoski region Livigno, nagrodzoną gwiazdką Michelin restaurację NUTA oraz ambasadorkę smaków Dominikę Reich.
Agencja FACE IT! działa od 2012 roku i współpracuje z platformą ARTE.tv nieprzerwanie od jej uruchomienia w polskiej wersji językowej w 2016 roku Ma bogate doświadczenie w segmencie TV, rozrywki i kultury, dzięki współpracy z takimi klientami jak France24, Romance TV, Motowizja, Cinema City, Teatr Muzyczny w Poznaniu, wydawnictwa Znak, Foksal, Czarna Owca, Skarpa Warszawską, Fundacja Beksiński czy Muzeum Warszawy. Agencja obsługuje także klientów z wielu innych segmentów: turystyki i HORECA, edukacji, usług prawniczych, HR i finansowych, branży zdrowia i beauty, a także fundacji oraz organizacji i stowarzyszeń branżowych.