BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agnieszka Sora Przewodniczącą Rady Nadzorczej IAA Polska,  Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego Stowarzyszenia

Członkowie Rady Nadzorczej IAA Polska podczas pierwszego posiedzenia wyłonili ze swego składu nową przewodniczącą na kadencję 2025 – 2027. Jednogłośnie wybrana została Agnieszka Sora, która sprawowała funkcję Prezeski Zarządu Stowarzyszenia przez ostatnie cztery lata. Przewodniczącego wybrał również Sąd Dyscyplinarny - jego pracami pokieruje Olgierd Świerzewski, Co-Managing Partner Osborne Clarke – Poland. Przypominamy także, że decyzją Członków IAA Polska, Prezesem Zarządu IAA Polska został Jovan Protić, Managing Director w firmie e-commerce Idealo, należącej do Axel Springer AG.

Agnieszka Sora, nowo wybrana przewodnicząca Rady Nadzorczej IAA Polska, przez 10 lat była w Zarządzie IAA Polska, w tym przez ostatnie 4 lata sprawowała funkcję Prezeski Zarządu Stowarzyszenia. W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 34 lat – ma bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1996 – 2021 pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, a przez ostatnie 4 lata pracowała jako Regional Consulting Director NCE w GfK/NIQ. Od wielu lat mentorka w ramach Fundacji Liderek Biznesu, Wise & Young, AIESEC Alumni, NIQ.

Z ogromną satysfakcją przyjmuję funkcję Przewodniczącej Rady Nadzorczej IAA Polska. To dla mnie nie tylko kontynuacja zaangażowania w rozwój branży komunikacji marketingowej, ale także zobowiązanie do wspierania nowego Zarządu Stowarzyszenia w realizacji ambitnych celów i dalszego umacniania głosu naszego środowiska podkreśla Agnieszka Sora, Przewodnicząca Rady Nadzorczej IAA Polska.

Radę Nadzorczą IAA Polska w kadencji 2025-2027, wybraną podczas czerwcowego walnego zebrania wyborczego członków stowarzyszenia, tworzą:

  • z kurii marketerów:

Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel,

Rafał Jakubowski, CMO Santander Bank Polska,

Michał Sacha, CMO, Omnicommerce leader Leroy Merlin Polska,

  • z kurii professional services:

Agnieszka Sora, former Regional Director | NCE Consulting NielsenIQ – Przewodnicząca,

Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE,

Jacek Olechowski, przedsiębiorca, inwestor, CEO Mediacap,

  • z kurii mediów:

Agnieszka Gajzler, Managing Director TV&Digital Content Growth Wirtualna Polska,

Iwona Piwek, Head of Branding & Commercial Solutions YouTube CEE,

Agata Szeliga-Staszkiewicz, Sales Director Meta CEE, Global Business Group.

 

W skład Sądu Dyscyplinarnego weszli:

  • Olgierd Świerzewski, Co-Managing Partner Osborne Clarke – Poland – Przewodniczący,
  • Mateusz Dąbrowski, Business Development Director, Grupa Blix,
  • Katarzyna Grzywaczewska, Marketing Director Payback Polska.

Olgierd Świerzewski jest prawnikiem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie prawa reklamy i mediów, konkurencji oraz ochrony konsumentów. Jest Partnerem Współzarządzającym w polskim oddziale międzynarodowej firmy prawniczej Osborne Clarke.
W 2018 roku, jako szef działu prawnego w firmie Orbis, został nominowany do prestiżowej nagrody Prawnika Firmowego Roku przyznawanej przez brytyjski tygodnik „The Lawyer”. Jego osiągnięcia
w zakresie przełomowych akwizycji hoteli w Europie Środkowej i Wschodniej zostały docenione na arenie międzynarodowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej oraz kursów z dziedziny nowych technologii na Harvard University.

::

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 200 i to grono stale się powiększa.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF