Aleksandra Grabowska i Angelika Garczyk awansowały w oLIVE media

Agencja komunikacji 360° oLIVE media wkracza w rok 2025 z dwoma awansami w zespole social media. Od stycznia pracę na wyższych stanowiskach rozpoczęły Aleksandra Grabowska - jako Social Media Senior Specialist, oraz Angelika Garczyk - jako Social Media Specialist, w dziale zarządzanym przez Jessicę Grabowską.

Aleksandra Grabowska, która dołączyła do agencji w maju 2024 roku jako Social Media Specialist, awansowała na stanowisko seniorskie. Swoje doświadczenie zawodowe budowała w ciągu ostatnich 7 lat w roli założycielki marek dziecięcych Woobiboo i Lil’things. Ostatnie miesiące były kluczowe dla rozwoju Aleksandry, która w agencji miała okazję pracować przy przetargach, tworzeniu strategii i realizowaniu działań w mediach społecznościowych dla Polskiego Związku Piłki Nożnej Kobiet, marketplace Blisko, czy marek kosmetycznych. W nowej roli będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacyjnych oraz zarządzanie mediami społecznościowymi marek.

 

Angelika Garczyk, która w pierwszej połowie 2024 roku zasiliła zespół social media jako junior, awansowała na stanowisko specjalistki. W oLIVE media Angelika zajmuje się opracowywaniem strategii social mediowych,tworzeniem contentu i kampanii reklamowych oraz budowaniem widoczności w mediach społecznościowych klientów z sektora podróżniczego, edukacyjnego i biznesowego, m.in. Ivy Consultants, Polska Organizacja Turystyczna, Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie oraz Swimer. Na co dzień tworzy treści zarówno w języku polskim, angielskim, jak i niemieckim.

 

Rozwój zespołu social media jest dla mnie szczególny, ponieważ to od niego zaczęła się historia oLIVE media – podkreśla Olivia Drost, CEO oLIVE media. – Choć dziś działamy holistycznie, obejmując PR, influencer marketing i wiele innych dziedzin, media społecznościowe wciąż pozostają kluczowym obszarem naszej działalności. Awans Aleksandry i Angeliki to dowód ich profesjonalizmu i zaangażowania, które przekładają się na sukces naszych klientów – dodaje. 

 

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy dla agencji oLIVE media – w planach jest dalsza rozbudowa zespołu i struktury, co pozwoli na realizację większej liczby projektów i poszerzenie portfolio.

oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.

oLIVE media