Awanse na stanowiska dyrektorskie i nowy Business Development Director w WebTalk

368

Agencja digitalowa WebTalk rozwija zespół dyrektorski w ramach dotychczasowej struktury oraz tworzy nowe stanowisko. Zmiany związane z dynamicznym wzrostem firmy obejmują awansowanie Klaudii Traczyk na stanowisko Strategy Director, Radosława Gorczycy na stanowisko Advertising Director, a także zatrudnienie Pawła Galińskiego na stanowisko Business Development Director. Adam Skrzypek, Client Service Director, przejął zarządzanie nad wszystkimi zespołami ds. obsługi klienta.

Klaudia Traczyk związana jest z agencją od 2013 roku, w której zaczynała od stażu w dziale obsługi klienta, a następnie rozwijała kompetencje w zakresie mediów i reklamy. Od 2016 roku jest odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji dla obecnych i nowych klientów WebTalk, dotychczas jako Strategy Team Leader. Ze względu na rozwój działu i stałe zwiększanie jego kompetencji, z początkiem bieżącego roku Traczyk objęła stanowisko Strategy Director.

 

 

 

Radosław Gorczyca, wcześniej Manager ds. Reklamy, objął stanowisko Advertising Director. Związany jest z WebTalk od 2015 roku i zarządza zespołem prowadzącym oraz optymalizującym kampanie reklamowe dla klientów agencji. Do zadań Gorczycy należeć będzie dalszy rozwój działu, przede wszystkim w zakresie kompetencji performance marketingowych.

 

 

Na stanowisku Client Service Director pozostaje Adam Skrzypek, który w ostatnim kwartale 2018 roku przejął zarządzanie wszystkimi zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta. Skrzypek związany jest z WebTalk od 2014 roku, od tego czasu sukcesywnie zwiększał kompetencje i angażował się w rozwój zespołu, który obecnie tworzy 25 osób.

 

 

 

 

Nowym dyrektorem w strukturach WebTalk został Paweł Galiński, który dołączył do zespołu w lutym br. Od 2012 roku pracował w warszawskim studiu produkcyjnym i postprodukcyjnym Artcore, ostatnio jako Dyrektor Działu Produkcji i Sprzedaży. Od lutego 2018 roku Galiński związany był z agencją reklamową Brand New Heaven, w której pełnił funkcję Szefa Strategii. W WebTalk objął nowo utworzone stanowisko Business Development Director, a do jego obowiązków należeć będzie budowa i rozwijanie relacji z obecnymi oraz nowymi klientami agencji.

 

 

Awanse na szczeblu senior managementu są naturalnym wynikiem rozwoju kompetencji pracowników i dynamicznego wzrostu grupy. W naszych strukturach mamy obecnie blisko 70 specjalistów z zakresu digitalu. Osoby, które awansowały ze stanowisk managerskich, współpracują z nami od co najmniej 4 lat i doskonale znają naszą firmę. Wnoszą ogromną wartość do organizacji, a my nieustannie inwestujemy w nie pod kątem szkoleń i rozwoju kompetencji – mówi Michał Dunin, Prezes WebTalk.

 

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };