...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Co gryzie w mobilności?

Ilu użytkowników smartfonów nie jest w stanie wymienić nazwy żadnej aplikacji mobilnej? Czym kieruje się 2/3 osób, które nie realizują płatności online? Jak i gdzie korzystamy z mobilnego internetu? - odpowiedzi na te pytania można znaleźć w czerwcowym "Briefie"!

– Obecnie łatwiej jest przewidzieć długookresowy trend niż podać aktualne dane, ocenić stan faktyczny. Jak ustalić status quo? – To wyzwanie dla każdego marketingowca, dlatego wspólnie z TNS Polska podjęliśmy wysiłek, by podczas tegorocznego Forum IAB dać odpowiedź na najczęściej zadawane dzisiaj na pytania marketerów w kontekście mobilności. „Dzisiaj” oznacza w ciągu kilku ostatnich tygodni, ponieważ w przeprowadzonym w maju 2013 roku badaniu zawarliśmy pytania praktyków zajmujących się marketingiem. Odpowiedzi na nie udzieliła reprezentatywna grupa Polaków – tych mobilnych i jeszcze nie „zmobilizowanych” – mówi Arkadiusz Legoń, dyrektor strategii w GoldenSubmarine.

W czerwcowym wydaniu miesięcznika „Brief” będzie można przeczytać omówienie głównych wniosków z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska, którego „Brief” jest partnerem.

Co gryzie w mobilności

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF