Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy
Polski Związek Firm Deweloperskich powierzył konsorcjum firm Creative Answer oraz CreativeHarder kompleksową organizację III Kongresu Mieszkaniowego we Wrocławiu. Agencje przeprowadzą zintegrowaną komunikację wydarzenia. Kongres odbędzie się 6 października br. we Wrocławskim Centrum Kongresowym w kompleksie Hali Stulecia.
Polski Związek Firm Deweloperskich (PZFD) w drodze konkursu wyłonił wykonawcę kompleksowej realizacji III Kongresu Mieszkaniowego. PZFD to organizacja branżowa, która dba o kondycję rynku deweloperskiego w Polsce, a organizowany przez nią kongres to kluczowe merytoryczne spotkanie sektora. Prestiż i znaczenie wydarzenia potwierdzają patronaty następujących instytucji: Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.
Pełen zakres usług
Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder przeprowadzi całościowe działania marketingowe mające na celu kompleksową organizację wydarzenia (BTL, pełna logistyka eventowa, działania PR oraz planowanie i zakup mediów promujących wydarzenie). Jak zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer, prace obejmą także promocję i pozycjonowanie ekspertów, kampanie ATL, BTL 360, Digital. – Zdajemy sobie sprawę, że to bardzo ważne dla branży wydarzenie. Przybędą tam przedstawiciele rządu, sektora mieszkaniowego, finansowego i budowlanego, odbędzie się także wiele paneli dyskusyjnych oraz debat. Dlatego też szeroka komunikacja i koordynacja całości działań będzie determinowała sukces – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.
– Kongres Mieszkaniowy jest naszym kolejnym ambitnym i wymagającym projektem event marketingowym. Mamy jeden z najbardziej zgranych zespołów realizacyjnych. Możemy liczyć na wsparcie wszystkich naszych pracowników, od Działu Strategii i Kreacji, Działu Graficznego, Działu PR, Project Managerów z działów Digital, Działu Sprzedaży, jak również Działu Badawczego. W grupie jesteśmy w stanie realizować działania o coraz szerszym zakresie marketingowym, co osobiście bardzo mnie cieszy, tak jak każde nowe wymagające wyzwanie. – podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.
::
Fot. Materiały prasowe