Dialog z marką w #newnormal

104

4 czerwca odbyło się webinarium „Dialog – narzędzie dla odważnych” – czwarta z pięciu części z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.

Gości powitali Joanna Biernacka, Łukasz Kotliński (Dentsu Aegis Network) opowiadając o literalnej genezie słowa „dialog” i o tym jak może on funkcjonować w relacji marka z konsumentem.

Spotkanie było podzielona na trzy części: “Ucieczkę z wieży Babel” poświęcono reakcjom marek na epidemię i izolację społeczną. Przeglądu taktyk marek i emocji pokazywanych w reklamach dokonały Ania Ferlin z Isobar Polska i Martyna Buszczak z Google. O tym jak wesprzeć markę w utrzymaniu kontaktu z konsumentem i oferując mu atrakcyjny kontent, opowiadał Paweł Popek z Grupy Red8, na przykładzie realizacji serwisu „Milion pomysłów na nudę” zrealizowanego dla Lotto.

“Ograniczenia są po to by poszukiwać nowych rozwiązań i użyć kreatywności” – mówił Jarek Boliński z Propeller film, opisując, jak zmieniła się produkcja filmowa w trakcie pandemii i jaki ślad wywarła na podejściu do video. „Do graczy trzeba mówić ich językiem” podkreślała natomiast Anna Nowak z Dentsu Lab, pokazując jak duże jest grono zainteresowanych grami, jak należy się z nimi komunikować i jak zmienił się gaming w trakcie pandemii. Anna Nowak zaprezentowała także przykłady akcji zrealizowanych przez KFC, Mastercard oraz działań charytatywnych przeprowadzonych na platformach gamingowych.

50 haslo 2

Dialog z maszynami był przedmiotem drugiej części spotkania. Rafał Zagórny i Michał Pęczalski z Dentsu Lab opowiedzieli o tym, jak może on zachodzić i jakie elementy technologii są do niego wykorzystywane. Zaprezentowano rezultat prac nad opracowaniem samochodu z uczącym się interfejsem głosowym (KITT z serialu „Knight Rider”).

Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercard, wraz z Norbertem Franke z Isobar, opowiedzieli o kulisach i działaniu projektu KiedyDoSklepu.pl, zrealizowanego pod wpływem pandemii, w ciągu 7 dni. W swojej prelekcji Anna Mucha z Isobar Polska mówiła o tym, jak ważna jest dobra komunikacja klienta z agencją na przykładzie realizacji dla COTY „weDo/”. Projekt ten dotyczy ekologicznej linii kosmetyków a jego komunikacja za pomocą mediów elektronicznych została zaprojektowana i zrealizowana tak by pozostawiać jak najmniejszy ślad węglowy.

Wśród zgromadzonych byli obecni przede wszystkim przedstawiciele biznesu, marketingu, reklamy.

Ostatni dzień Brand Survival Kit będzie poświęcony relacjom w świecie reklamy i jego gośćmi będą przedstawiciele agencji reklamowych, eventowych i domów mediowych. Gośćmi zamykającej debaty będą Anna Pańczyk – CEO Grey Londyn, Radek Miklaszewski z BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska z Media People, Sylwia Tygielska z Isobar Polska,Małgorzata Potorska z dentsu X, Anna Gogacz z Allegro Brand Experience i Tatiana Mindewicz-Puacz. Prowadzącymi debatę będą Marta Macke z Shortlist Consulting i Sławek Stępniewski – CEO Grupy Dentsu w Polsce i regionie CEE.


Źródło: Informacja prasowa Dentsu Aegis Network Polska Sp. z o.o.

Komentarze
Ładowanie...