Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych dołączają: Let it Rip Pictures i enStudios.

Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy: Let it Rip Pictures oraz enStudios. Oba studia wnoszą cenne doświadczenie w zakresie produkcji filmowej i wirtualnej.

Let it Rip Pictures to międzynarodowe studio, które specjalizuje się w produkcji filmowej, wirtualnej oraz strategii treści. Firma realizuje projekty na wielu rynkach jednocześnie, współpracując z ponad 60 twórcami z całego świata. Studio stawia na ekologiczne rozwiązania, takie jak wykorzystanie energii odnawialnej podczas produkcji.

„Wspólne działania z SPR to dla nas odpowiedź na dynamiczne zmiany w branży. Wierzymy, że razem z innymi członkami możemy tworzyć lepsze standardy w produkcji reklamowej” – mówi Tomek Kulesza, partner i execitive producer w Let it Rip Pictures.

enStudios, z siedzibą w Poznaniu, oferuje branży kreatywnej przestrzenie do produkcji wirtualnej, technologii motion capture oraz zaawansowanej produkcji audio.

„Członkostwo w SPR daje nam możliwość rozwoju i współpracy z najlepszymi w branży. Chcemy, by nasze studio było aktywnym uczestnikiem w kształtowaniu przyszłości produkcji reklamowej, także poza głównymi ośrodkami, takimi jak Warszawa”podkreśla Michał Skuba, dyrektor zarządzający enStudios.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych kontynuuje przyjmowanie firm, które działają zgodnie z najwyższymi standardami produkcyjnymi i etycznymi, budując silne środowisko dla producentów reklamowych.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to obecnie najliczniejsza organizacja w Polsce, której celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. z SAR, POR, IAA, PSML, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców oraz europejską federacją CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne i postprodukcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu i standardów.

Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie:

Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska

Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes

Jakub Laskus (Bites) – członek zarządu

Maciej Maciantowicz (Dynamo) – członek zarządu

Magda Olak (Tank Production) – wiceprezeska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF