BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Durex zachęca, by poczuć maksymalną bliskość, dzięki nowym prezerwatywom Durex Sensual

Marka Durex przekonuje Polaków, że zbliżenia z innymi osobami powinny być oparte przede wszystkim na trosce o bezpieczeństwo, bez utraty bliskości. A to nie tylko fizyczna obecność drugiej osoby, ale przede wszystkim więź, która rodzi się z zaufania, komfortu i wspólnego przeżywania emocji. W odpowiedzi na te założenia Durex prezentuje najnowszy produkt - najcieńsze w historii marki prezerwatywy Durex Sensual oraz uruchamia kampanię „Czuję cię bardziej”.

Marka Durex uzupełniła swoje portfolio o linię prezerwatyw Durex Sensual, w skład której wchodzą cienkie jak nigdy wcześniej Durex Sensual oraz Durex Sensual Extra Lube.  Dzięki ultracienkiej technologii zapewniają one uczucie maksymalnej bliskości przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa. Ponadto w zależności od potrzeb konsumenci na pólkach sklepowych znajdą także prezerwatywy Durex Sensual No Latex, Slim oraz XL. Dzięki nowym produktom Durex możemy „czuć bardziej” – bo prawdziwa bliskość zaczyna się tam, gdzie czujemy się swobodnie i bezpiecznie.

– Największa bliskość rodzi się tam, gdzie jest zaufanie, swoboda i poczucie pełnego komfortu. To stan, w którym można oddać się chwili bez obaw, całkowicie skupiając się na drugiej osobie. Ale to nie tylko namiętność – to też wspólna troska o siebie nawzajem. Dlatego, aby doświadczyć tej intymności w pełni, należy pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu mówi ambasadorka kampanii Patrycja Wonatowska, ekspertka współpracująca z Durex.

Nowe prezerwatywy Durex Sensual w kampanii „Czuje cię bardziej”

Durex zainicjował kampanię „Czuję cię bardziej”, aby przybliżyć Polakom praktyczne zalety nowych prezerwatyw Durex Sensual, a także podkreślić ich wpływ na pielęgnowanie więzi pomiędzy partnerami, pogłębienie relacji oraz poczucie bezpieczeństwa. Z nowym produktem odbiorcy mogą zapoznać się poprzez spot reklamowy emitowany w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kampanii outdoorowej– za jego reżyserię odpowiada Monika Kmita, a za produkcję Papaya Films. W dalszej kolejności materiały promujące nową linię prezerwatyw będą dostępne w digitalu oraz u influencerów.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=yCr5xW0AZJk

Ponadto marka Durex nawiązała współpracę z IKEA. Marki wspólnie opracowały „7 zasad bliskości w sypialni” bazując na 6 czynnikach dobrego snu IKEA. To komfort, temperatura, oświetlenie, dźwięk, jakość powietrza, porządek i przede wszystkim bliskość, które mogą zmienić każdą noc w pełne emocji i zmysłowości doświadczenie. Wspólne działania będą widoczne w kampanii outdoorowej oraz na ekranach off-screen kin Cinema City w całej Polsce.

– W IKEA, domowe życie jest naszą pasją, dlatego na produkty i rozwiązania wnętrzarskie patrzymy przez pryzmat ludzkich potrzeb. Wiemy, że sypialnia to nie tylko miejsce do spania i przechowywania ubrań, ale też przestrzeń, która sprzyja budowaniu bliskości, poczucia bezpieczeństwa i czułości. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się na współpracę z marką Durex, opierając ją na 6 czynnikach dobrego snu, ale tym razem w ujęciu intymności i relacji, a nie tylko relaksu i odpoczynku. Durex dopełnił je o jeszcze jeden, siódmy aspekt – bliskość. Tak powstał krótki przewodnik o tym, jak stworzyć w domu oazę intymności, czyli „Siedem zasad bliskości Durex i IKEA” mówi Karolina Szabłowska, Kierowniczka ds. Komunikacji Marketingowej IKEA Retail w Polsce.

Za ideę kreatywną, strategię kampanii oraz realizację projektu odpowiada agencja kreatywna DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację PR kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prezerwatywy Durex.  Producent: Reckitt Benckiser Healthcare (UK) Limited. Upoważniony przedstawiciel: RB NL Brands B. V. Podmiot prowadzący reklamę: Reckitt Benckiser (Poland) S. A. Numer: RKT-M-69759

::

O marce DUREX®

DUREX® jest liderem w kategorii marek działających na rzecz zdrowia seksualnego na świecie. W swoim portfolio posiada prezerwatywy, żele intymne oraz gadżety do masażu osobistego. Od pozyskiwania materiałów do produkcji aż do edukacji seksualnej DUREX® stara się postępować właściwie, w odpowiedzialny sposób, który przynosi korzyść lokalnym społecznościom. Każda z prezerwatyw DUREX® jest w 100% testowana elektronicznie, a wszystkie serie przechodzą 5 testów jakości.

DUREX® to ponad 90 lat badań, rozwoju i doświadczeń. Misją marki jest promowanie miłości poprzez bezpieczny seks. Wszystkie działania prowadzone są w partnerstwie z ludźmi, dla których seks nie ma tajemnic. To pracownicy służby zdrowia, naukowcy i wykładowcy, a ich celem jest to, aby seks był po prostu czymś przyjemnym. DUREX® wierzy w seks, który jest otwarty, autentyczny, dostarcza przyjemności i wprowadza w nasze życie nieco bałaganu. Wierzy, że przyjemny i bezpieczny seks powinien być dostępny dla każdego. Właśnie dlatego DUREX® nigdy nie przestanie wprowadzać na rynek innowacyjnych produktów, wznoszących doznania seksualne na wyższy poziom oraz wspierających budowanie bliskości i osiąganie wspólnej satysfakcji. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.Durex.pl

::

O firmie Reckitt

Reckitt istnieje po to, aby chronić, leczyć i pielęgnować. Firma nieustannie dąży do czystszego i zdrowszego świata, wierząc, że dostęp do najwyższej jakości higieny, dobrego samopoczucia oraz żywienia to prawo, a nie przywilej.

Reckitt jest firmą stojącą za jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek konsumenckich na świecie w dziedzinie higieny, zdrowia i żywienia. Wśród nich są m.in: ENFAMIL, NUTRAMIGEN, NUROFEN, STREPSILS, GAVISCON, MUCINEX, DUREX, CLEARASIL, LYSOL, DETTOL, VEET, HARPIC, CILLIT BANG, MORTEIN, FINISH, VANISH, CALGON, WOOLITE, AIR WICK oraz wiele innych. Higiena, zdrowie i odżywianie mają znaczenie dla nas wszystkich.

Każdego dnia na całym świecie kupowanych jest ponad 20 milionów produktów Reckitt. Firma zawsze na pierwszym miejscu stawia konsumentów – ludzi. Codziennie szuka nowych możliwości, dąży do doskonałości we wszystkim, co robi i buduje wspólny sukces ze wszystkimi swoimi partnerami. Zawsze starając się postępować właściwie.

Reckitt to zróżnicowany, globalny zespół składający się z ponad 43 000 pracowników. Firma wykorzystuje wspólną energię, by działać na rzecz zdrowszej planety i bardziej sprawiedliwego społeczeństwa. Reckitt to część czegoś większego, dzięki czemu możliwa jest zmiana na lepsze.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF