Euan Semple na Czwartku Social Media
Gościem specjalnym najbliższego Czwartku Social Media będzie Euan Semple - autor książki “Companies don’t tweet, people do” i mówca na wielu międzynarodowych konferencjach. Ten Brytyjczyk wprowadził BBC, jedną z największych telewizji newsowych, w świat social media. Pracował również dla NATO czy Banku Światowego. Już w ten czwartek będzie można posłuchać go w Warszawie.
Wystąpienie Euana oraz późniejsza debata z publicznością będzie poświęcona wyzwaniom, które stoją przed każdą organizacją w dobie popularyzacji narzędzi społecznościowych. Jak menedżerowie powinni zareagować na zmiany wywołane przez social media? Jaką rolę odegra komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych w przyszłości?
W dalszej części programu pojawią się Michała Juda oraz Jan Stasz z Showroomu (shwrm.pl). W ciągu kilkunastu miesięcy Showroom stał się największą w Polsce platformą sprzedającą produkty polskich niezależnych projektantów i marek modowych. Umiejętne wykorzystanie Facebooka, w dużej mierze przyczyniło się do ich sukcesu. Podczas prezentacji Juda oraz Stasz powiedzą, z jakich rozwiązań korzystali i które sprawdziły się najlepiej.
To spotkanie z cyklu Czwartki Social Media odbędzie się 9 maja o godz. 19.00 w klubie 1500 m2 przy ulicy Solec 18 w Warszawie. W całości zostanie przeprowadzone w języku angielskim.
Czwartki Social Media odbywają się co miesiąc w Warszawie, Białymstoku, Krakowie i Katowicach. Na spotkania uczęszczają pracownicy wyspecjalizowanych agencji marketingowych i PR w social media, blogerzy oraz startupowicze, których biznes jest związany z wykorzystaniem mediów społecznościowych.