Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka zostali nowymi dyrektorami kreatywnymi w agencji reklamowej Hand Made.

Trzeciak i Sroka dołączyli do zespołu agencji Hand Made w pierwszym roku jej działania. Po kilku miesiącach byli już dogranym zespołem kreatywnym. Od 6 lat z sukcesem uczestniczą w kluczowych przetargach. Zaangażowanie w pracę agencji i pomysły na rozwój działu kreacji poskutkowały niedawnym awansem.

Agencja od trzech lat poszerza kompetencje interaktywne i łączy je z  doświadczeniem ATL-owym. Nowi szefowie kreacji zastępują Marcina Palarczyka, dotychczasowego dyrektora kreatywnego, współwłaściciela agencji, który teraz skupi się na rozwoju agencji.

Agencja reklamowa Hand Made działa na rynku od 2006 roku. Założona przez Marcina Palarczyka, ówczesnego dyrektora kreatywnego i Artura Lalewicza, dyrektora zarządzającego.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF