...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

50 kreatywnych 2013: Garażowe marzenia

Zaczął od przerobienia silnika z amerykańskiego Chevroletta na stolik. Następnie kupował na złomowiskach stare samochody, odnawiał je i tworzył kolejne meble: sofy, kanapy, narożniki, łóżka, bary i krzesła barowe. Tak powstała firma Garage Creative, której motto brzmi: „Zero ograniczeń, po prostu twórczość”. Jej założyciel, Artur Szwede, jeden z 50. najbardziej kreatywnych w biznesie według naszego pisma opowiada o tym, jak połączyć pasję z biznesem.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF