Event jako narzędzie biznesowe – program konferencji
Już 18 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie będzie można usłyszeć prelekcję redaktora naczelnego Brief. Grzegorz Kiszluk będzie mówił o różnicach pomiędzy marketingiem a promocją miejsc. Prelekcja odbędzie się w ramach Meetings Week Poland.
Stowarzyszenie Branży Eventowej, instytucja ukierunkowana na budowanie pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, jego popularyzację i profesjonalizację, a także edukację branżową, już po raz drugi uczestniczy w organizacji Meetings Week Poland, będącego wspólnym projektem stowarzyszeń branży spotkań. W ramach wydarzenia SBE przygotowało konferencję oraz panel dyskusyjny z udziałem m.in. przedstawicieli wybranych urzędów miast i województw oraz mediów, których tematem będzie znaczenie i rola eventów w marketingu miejsc. Wydarzenie odbędzie się w ramach Meetings Week 18 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną przedsiębiorczość oraz samorządy.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!
Koszt udziału: 290 zł.
Zniżki dla członków SBE, SOIT, MPI, SKKP: 145 zł
Meetings Week Pass (udział we wszystkich wydarzeniach): 435 zł.
Harmonogram:
09:00-09:15 – Rejestracja i powitalna kawa
09:30-10:00 – Przywitanie – Anna Nowakowska (Członek Zarządu SBE)
Prelekcja 1: Znaczenie eventu w promocji miast i regionów.
Prelegent: Olga Pietrzak (Agencja Power)
10:00-10:30
Prelekcja 2: Marketing miejsca czy promocja miejsca?
Prelegent: Grzegorz Kiszluk (Redaktor Naczelny Magazynu BRIEF, organizator Welcome Festiwal)
10:30-11:00
Prelekcja 3: „Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – case study”
Prelegent: Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant)
11:00-11:45
Prelekcja 4: Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki
Prelegenci: Piotr Jakubowski (Burmistrz miasta Mikołajki), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX)
11:45-12:00 przerwa kawowa
12:00-13:00 Event jako narzędzie marketingowe do budowania silnej marki miejsca, która przyciąga turystów, inwestorów oraz przyczynia się do rozwoju eksportu – Panel dyskusyjny
Prowadząca: Katarzyna Gembalik-Kinas (zast. Red. Nacz. BRIEF for POLAND)
Goście:
Izabela Stelmańska, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Krzysztof Komorski, Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin
Łukasza Napora – dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Audioriver Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief” i „Brief for Poland”
13:00-13:45
Prelekcja 5: Promocja regionu poprzez Event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej Stare Jabłonki
Prelegent: Kamil Sapeta (Manager ds. Rozwoju Grupy Anders)
13:45-14:30
Prelekcja 6: Industriada – festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu.
Prelegent: Adam Hajduga (Kierownik Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury)
14:30 – 15:15 lunch
15:15 – 16:00
Prelekcja 7: Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu– Karolina Zuzaniuk (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie)
16:00 – 16:40
Prelekcja 7: Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów”
Prelegent: Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych)
16:40 podsumowanie i zakończenie
Informacje o prelegentach: https://meetingsweek.syskonf.pl/prelegenci1803