Gala 50 kreatywnych Brief: wyróżnienie dla Doroty Staniewskiej
Dorota Staniewska, niesłysząca właścicielka rodzinnej piekarni i cukierni w Jaraczewie otrzymała specjalne wyróżnienie od magazynu Brief. W trakcie gali „50 kreatywnych w biznesie” Dorota Staniewska została doceniona za determinację i niezłomność w prowadzeniu własnego biznesu.
Magazyn Brief już po raz czwarty zorganizował prestiżowy plebiscyt „50 kreatywnych w biznesie”, podczas którego wyróżnił osoby, które wykazały się największą kreatywnością w prowadzeniu biznesu. Uczestnicy rankingu oceniani byli pod kątem niesztampowego podejścia do biznesu, które pozwala im osiągać sukces bez względu na branżę, w której działają. W tym roku redakcja zdecydowała się wręczyć jedno wyróżnienie specjalne. Nagroda ta przypadła Dorocie Staniewskiej, którą od lutego można zobaczyć w spocie reklamowym programu „Duma Przedsiębiorcy”. Aby przekazać widzom swoją historię, właścicielka piekarni posługuje się w filmie językiem migowym.
Warto przy okazji wspomnieć, że Dorota Staniewska wręczała nagrodę laureatom drugiego miejsca rankingu, czyli startupowi Migam.pl, który jest skierowany do osób niesłyszących.
Dorota Staniewska, która od dziecka jest osobą niesłyszącą, zdecydowała się otworzyć piekarnię w bardzo młodym wieku. Jak sama podkreśla, pomysł na biznes nie był trudny, ponieważ zawód piekarza jest w jej rodzinie wykonywany od kilku pokoleń. Sukces jednak nie byłby możliwy bez odpowiedniego wsparcia i determinacji samej właścicielki – Tylko z odpowiednim wsparciem osoba niepełnosprawna może założyć własną firmę i osiągnąć sukces w biznesie – uważa właścicielka piekarni. Podkreśla, że w jej przypadku duże znaczenie miała pomoc najbliższych, odpowiednie finansowanie i możliwość udziału w takim programie jak „Duma Przedsiębiorcy” – Występ w profesjonalnym spocie reklamowym był dla mnie dużym wyzwaniem, ale też niezapomnianą przygodą – zaznacza pani Dorota.
Dorota Staniewska odebrała nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief, który podczas uroczystości podkreślał wkład młodych, przedsiębiorczych Polaków w budowanie polskiej gospodarki określając ich mianem „bohaterów narodowych”.
::
Zobacz też pełną listę laureatów rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.