...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy wygląd fan page’y

W poniedziałek Facebook ogłosił wprowadzenie kolejnych zmian - tym razem dotyczą one wyglądu stron na Facebooku i będą widoczne zarówno dla administratorów jak i dla odwiedzających fan page.

Zgodnie z nowym projektem, każdy fan page będzie zawierał dwie kolumny. Po prawej stronie odnaleźć będzie można oś czasu, na której widoczne będą posty umieszczane przez adminstratora. Lewa kolumna będzie prezentowała informacje o marce czy właścicielu fan page’a.

facebook timeline fan page

W nowej wersji przycisk „Zaproś znajomych” znajduje się po lewej stronie, zaś pole tekstowe, umożliwiające umieszczanie postów na fan page’u, przesunięto na prawą część ekranu.

::

Przeczytaj też:

Facebook: zwiększony zasięg fan page’y

::

Nowy projekt ma również ułatwić zarządzanie stronami. Dostęp do informacji na temat reklam na fan page’u, nowych polubień oraz powiadomień będzie szybszy dzięki nowej sekcji z metryką. Na górze strony dodano również sekcję ułatwiającą nawigację, dzięki której administratorzy będą mogli uzyskać natychmiastowy dostęp do informacji na temat aktywności czy ustawień fan page’a. Dodatkowym udogodnieniem będzie opcja „Pages to Watch”, dzięki której administratorzy będą mogli stworzyć listę podobnych tematycznie fan page’y i porównać ich wyniki z osiągnięciami własnej strony.

Jak Wam podoba się nowy wygląd Facebook Pages?

::

Źródło: www.facebook.com/business

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF