Gino Rossi w sklepach CCC. Nowa kampania reklamowa „Piękne chwile. Piękne życie”
Gino Rossi to elegancja, włoski styl i modne wzornictwo – właśnie z tym kojarzy się marka i wszystkie jej produkty, które nawiązują do najnowszych trendów oraz pokazują w jaki sposób łączyć klasyczną elegancję z kreatywnym spojrzeniem na modę. Marka Gino Rossi dostępna jest również w sklepach CCC od sezonu jesień/zima 2019 na wszystkich europejskich rynkach, […]
Gino Rossi to elegancja, włoski styl i modne wzornictwo – właśnie z tym kojarzy się marka i wszystkie jej produkty, które nawiązują do najnowszych trendów oraz pokazują w jaki sposób łączyć klasyczną elegancję z kreatywnym spojrzeniem na modę.
Marka Gino Rossi dostępna jest również w sklepach CCC od sezonu jesień/zima 2019 na wszystkich europejskich rynkach, w których działa grupa.
– Gino Rossi to ikona włoskiego stylu i podejścia do życia. Celebracja każdej chwili i znajdowanie piękna w najmniejszych, niekiedy wręcz zwyczajnych rzeczach to kwintesencja włoskiej filozofii cieszenia się życiem. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe pozycjonowanie marki i nową strategię komunikacji. – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu Grupy CCC. Został stworzony również nowy claim marki Gino Rossi: „Bei Momenti. Bella Vita”/„Piękne chwile. Piękne życie”
Kampania reklamowa rusza w dniu 13 września i realizowana będzie w głównych stacjach tv: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online.
W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.
https://www.youtube.com/watch?v=DFjPl31pl5M&feature=youtu.be
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Emocjonalna sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii.
Reżyserem spotów jest Marek Dawid a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.