Hot dog z Żabki leci w kosmos! To nadal numer 1 wśród ciepłych przekąsek Żabka Café

Tego jeszcze nie było – hot dog z Żabki, który zdobył serca milionów Polaków, teraz rusza na podbój kosmosu! W przestworza wzniesie się na pokładzie balonu stratosferycznego, a relację z tego wyjątkowego wydarzenia będzie można śledzić w internecie. W ramach tej misji Żabka wprowadza limitowany zielony Kosmiczny Sos do hot dogów. Hot dog to nadal ulubiona przekąska klientów Żabki, którzy w 2024 roku kupili ich aż 85 milionów! Popularnością cieszyły się także panini i frytki, a wśród nowości produktowych prym wiodła pizza na wynos w stylu neapolitańskim.

W 2024 roku rozpoczęliśmy rewolucję gastronomiczną w Polsce, by ciepłe i chrupiące przekąski były dostępne dla każdego, w korzystnej cenie i o sprawdzonej jakości. Konsekwentnie idziemy tą drogą i kontynuujemy wyposażanie sklepów w piece gastronomiczne oraz pracujemy nad rozszerzaniem oferty Żabka Café. Cieszę się, że kolejny rok z rzędu nasz kultowy hot dog jest ulubioną przekąską milionów konsumentów, a produkty Prosto z Pieca zyskują coraz większą popularność wśród klientów mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Hot dog numerem jeden. Panini i frytki na podium

Hot dog w 2024 r. po raz kolejny okazał się królem wśród najpopularniejszych przekąsek Żabka Café – trzeci rok z rzędu zajął pierwsze miejsce z liczbą 85 milionów sprzedanych sztuk. Najchętniej wybieranym wariantem był hot dog z parówką z szynki.

Bardzo popularne wśród przekąsek na ciepło było panini, którego sprzedano 19 milionów sztuk. Hitem były też frytki, notując sprzedaż na poziomie 10 milionów porcji, co sprawia, że statystycznie co czwarty Polak zjadł frytki z Żabki.

Gorące hity: kawa i pizza

Od lat niesłabnącą popularnością wśród klientów Żabka Café cieszy się kawa, której w ub.r. sprzedano prawie 39 milionów kubków. Najczęściej wybieranym wariantem jest niezmiennie kawa z mlekiem.

Nie zabrakło również mocnych premier – z tą najgłośniejszą, czyli pizzą, która nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, a jej dzienna sprzedaż w całej sieci wynosiła nawet 30 tysięcy sztuk. W ofercie Prosto z Pieca dostępne są gorące pizze na wynos w stylu neapolitańskim: margherita, pepperoni, quattro fromaggi i capricciosa.

Rewolucja gastronomiczna w Żabka Café

Miniony rok był dla Żabki początkiem rewolucji gastronomicznej. Wprowadziła ona zmiany, które uczyniły street food bardziej dostępnym, oferując pyszne przekąski na ciepło o sprawdzonej jakości i w przystępnej cenie. Aplikacja Żappka zyskała nowy interfejs i szereg przydatnych funkcji, umożliwiających klientom m.in. korzystanie z atrakcyjnych kuponów w ramach Menu Żabki. Dynamicznie postępował też proces wyposażania sklepów w nowoczesne piece gastronomiczne, które znajdują się już w ponad 8600 punktach.

Czas na podbój kosmosu!

Retransmisję lotu balonu stratosferycznego z hot dogiem na pokładzie będzie można zobaczyć 31 stycznia br. o godzinie 15:00 na oficjalnym profilu sieci Żabka w serwisie YouTube. Wydarzenie ze Studia Kosmicznego Żabki będzie komentować znany prezenter radiowy Piotr Kędzierski, a widzowie będą mogli aktywnie uczestniczyć w dyskusji na czacie. Retransmisja dostępna będzie pod linkiem: https://www.youtube.com/live/MFlrUF_sHAU.

Limitowany sos dla głodnych nowości

Ciekawi nowych smaków klienci Żabki mogą już spróbować hot doga z limitowanym miodowo-musztardowym Kosmicznym Sosem. Ma on zielony kolor i brokatową poświatę. W jego składzie są m.in. miód (33%), musztarda stołowa (26%) i musztarda Dijon (6%), które nadają mu wyjątkowy smak. Sos będzie dostępny w sklepach do 25 lutego br. lub wyczerpania zapasów.

Roczny zapas hot dogów? To nie żart

W dniu, w którym hot dog poleci w kosmos, w aplikacji Żappka dostępny będzie kupon na dowolnego hot doga (z wyłączeniem MAX) za 3,99 zł. Również wtedy ogłoszone zostaną wyniki konkursu, w którym można było wygrać kwartalny, półroczny lub nawet roczny zapas hot dogów.

Więcej o ofercie: https://www.zabka.pl/zabka-ca

::

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta. Platforma Dietly to z kolei wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje zaś za pośrednictwem marek Jush! i Delio. Ponadto Grupa Żabka niedawno rozpoczęła działalność na bardzo atrakcyjnym rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM.

Prężną działalność Spółki w Polsce umożliwia należycie doinwestowana infrastruktura logistyczna, obejmująca osiem centrów dystrybucyjnych, 19 obiektów typu cross-dock oraz sieć magazynów dark store i lokali dark kitchen, stanowiących zaplecze operacyjne oferty cyfrowej Grupy Żabka.

::

Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF