Huawei wchodzi na trasę 116 123. Półmaratonu Warszawskiego!

Huawei CBG Polska z radością ogłasza swoje partnerstwo z 116 123. Półmaratonem Warszawskim, który odbędzie się 30 marca 2025 roku. Jako oficjalny partner technologiczny, marka będzie dopingować uczestników do „Biegania w swoim rytmie”. Sportowy duch idealnie wpisuje się w filozofię marki „Make It Possible” – zgodnie z którą, każda bariera jest do pokonania, a technologia staje się sprzymierzeńcem w dążeniu do sukcesu. Huawei zachęca do tego, żeby, niezależnie od rytmu, za cel obrać sobie troskę o zdrowie i stawiać na aktywność fizyczną jako kluczowy element współczesnego stylu życia.

Aby każdy z uczestników osiągnął metę w swoim rytmie, marka Huawei przygotowała trzy strefy, na których wszyscy bliscy biegaczy będą mogli dopingować ich, podnosić ich morale, a także zagrzewać do wydobycia mocy płynącej z ich pasji. Dwie z nich znajdą się przy trasie biegu, a trzecia będzie zlokalizowana już za metą, w Miasteczku Półmaratonu. To właśnie w tym miejscu Huawei zaprezentuje innowacyjne produkty – zegarki i słuchawki, które pomagają w osiąganiu lepszych wyników sportowych, utrzymaniu zdrowego trybu życia i połączenia pasji z technologią.

– Huawei to marka, która zawsze stawia na innowacje i wspiera osoby, które dążą do osiągania swoich celów – zarówno w sporcie, jak i w życiu. Partnerstwo z 116 123. Półmaratonem Warszawskiego to dla nas naturalny krok, aby być częścią energii, która towarzyszy biegaczom na każdym kilometrze trasy. Nasze produkty nie tylko pomagają w monitorowaniu aktywności fizycznej, ale również inspirują do przekraczania granic, oferując technologię, która wspiera w codziennym dążeniu do lepszej formy – mówi Dorota Rakowska, Marketing Director Huawei CBG Polska.

Wsparcie na każdym etapie sportowej drogi

Na strefie Huawei w Miasteczku Półmaratonu uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się z szeroką ofertą produktów wspierających aktywność fizyczną. Wśród nich znajdą się smartwatche HUAWEI WATCH GT 5 Pro oraz HUAWEI WATCH Ultimate Green, które oferują doskonałą żywotność baterii, precyzyjny GPS wraz z podglądem map na nadgarstku, zaawansowane funkcje monitorowania zdrowia, mnóstwo trybów sportowych i łatwy dostęp do najważniejszych danych w czasie treningu. Inteligentne zegarki Huawei to także osobiści trenerzy na nadgarstku – pomagający biegaczom ułożyć efektywny plan treningowy, śledzić postępy i zadbać o odpowiednią regenerację, dzięki analizie jakości snu.

Jak komfortowo zadbać o właściwy rytm

Dodatkowo producent zaprezentuje swoje najnowsze słuchawki z otwartą konstrukcją – HUAWEI FreeArc. Nowy model, który debiutuje w Polsce 13 marca 2025 roku, łączy wygodę noszenia z wysoką jakością dźwięku. Dzięki otwartej konstrukcji nie odcinają od otoczenia, co sprawia, że są bezpieczne dla biegaczy i rowerzystów. Słuchawki pewnie trzymają się nawet podczas intensywnych treningów, a dzięki odporności IP57, nie straszny im deszcz czy kurz. To idealny wybór dla osób, które w trakcie treningu chcą czerpać motywację z muzyki, podcastów czy rozmów telefonicznych, nie rezygnując z komfortu i bezpieczeństwa. Na strefie nie zabraknie też stylowych HUAWEI FreeClip, które cieszą się niezwykłą popularnością i również charakteryzują się otwartą konstrukcją.

Huawei angażuje się w promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, a partnerstwo z 116 123. Półmaratonem Warszawskim to kolejny krok w realizacji wizji marki jako partnera technologicznego dla osób, które pragną osiągać więcej. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, Huawei wspiera każdego, kto chce przekroczyć swoje granice – w sporcie i w życiu.

***

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki ”Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:

 

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/

YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF