II edycja konkursu „Róża promocji”

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zakończył II edycję konkursu „Róża promocji”. Wyłoniono i nagrodzono najlepsze praktyki w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Zakończyła się zorganizowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego II edycja konkursu „Róża promocji”. Miał on za zadanie wyłonienie i nagrodzenie najlepszych praktyk w promowaniu funduszy unijnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Spośród 20 zgłoszeń wyłoniono 3 laureatów i przyznano 3 wyróżnienia. Laureatów poznamy podczas konferencji „Najlepsze praktyki w promocji projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego”, która odbędzie się 28.10.2014r. w Bałtycki Teatrze Dramatycznym w Koszalinie.

W tym tygodniu na łamach „Kuriera Szczecińskiego” trwa plebiscyt czytelników na najbardziej rozpoznawalny projekt RPOWZ, zwycięzca otrzyma od „Kuriera” artykuł sponsorowany.

Więcej informacji na stronie WWW konkursu.

::

Projektodawcy RPO WZ, którzy najlepiej promują swoje przedsięwzięcia, zostaną nagrodzeni pamiątkowymi statuetkami, dyplomami oraz atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi.

W trakcie konferencji Wicemarszałek Andrzej Jakubowski opowie o wykorzystaniu funduszy w ramach RPO w latach 2007-2013, a także o znaczeniu promocji w skutecznej realizacji projektów. Po wręczeniu nagród eksperci z dziedziny promocji i marketingu przybliżą najlepsze działania promocyjne i wskażą jakich błędów należy się wystrzegać. Zostanie także przeanalizowana wizualna warstwa zgłoszonych działań promocyjnych. Bohdan Pawłowicz, ekspert komunikacji marketingowej, opowie o marketingu projektów europejskich, który pomoże zbudować własną markę. Wszystkich interesują fundusze unijne na lata 2014-2020. Dlatego Marcin Szmyt, dyrektor Wydziału Zarządzania Strategicznego UMWZ, opowie o pracach nad nowym RPO, który jest obecnie negocjowany z Komisją Europejską. Zapraszamy do udziału i owocnej dyskusji o promocji projektów oraz o funduszach na ich realizację w nowej perspektywie finansowej.

Zapisy na konferencję odbywają się za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie: www.rozapromocji.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Prosimy jednak pamiętać, że liczba miejsc jest ograniczona – o zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF