Inglot – studium przypadku na francuskiej uczelni
INSEAD - jedna z najlepszych szkół zarządzania na świecie, będzie uczyć strategii biznesu na przykładzie zwycięskiej firmy Inglot. Przygotowanie studium przypadku trwało 3 lata. Inglot pokonał 26 innych propozycji pochodzących od absolwentów renomowanej uczelni.
Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”. Redakcja nagrodziła m.in. firmę Inglot za największy potencjał promocji Polski. Jednak nie było to ostatnie wyróżnienie w krótkim czasie.
Słuchacze programu MBA zagranicznych uniwersytetów nieczęsto spotykją się z przykładami polskich firm. W Insead nigdy do tej pory nie dyskutowano na temat modeli biznesowych pochodzących z Europy Środkowo-Wschodniej. Polscy absolwenci francuskiej uczelni włożyli wiele starań, aby dołączyć ten element do programu. Inglot, jako przykład najbardziej międzynarodowej z polskich firm będzie omawiana na wykładach na kampusach we Francji i w Singapurze już w maju przyszłego roku. Studenci będą między innymi określać kierunki rozwoju przedsiębiorstwa.
::
Zobacz ranking:
Marki dla Polski
::
Oczywiście, aby studenci INSEAD mieli okazję poznać dokładnie firmę, potrzebne są dane. Dr Zbigniew Inglot zdecydował się je udostępnić ze względu na rangę uczelni. Sam zajmował się eksperymentalną fizyką jądrową i z sentymentem wspomina czasu związane z nauką. Inglot współpracuje również z Akademią Górniczo-Hutniczą i innymi ośrodkami naukowymi, także z Doliny Krzemowej. Taka inicjatywa to doskonała forma promocji na arenie międzynarodowej dla tej dynamicznie rozwijającej się firmy. Mimo że sklepy firmy kosmetycznej znajdują się w 70 krajach, to dzięki tego typu działalności dowiedzą się o niej kolejne tysiące ludzi na świecie.
Serdecznie gratulujemy firmie Inglot. Wielka radość towarzyszy kolejnemu sukcesowi firmy budującej silną markę Polski!