II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności
26 czerwca w Warszawie odbędzie się II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności.
Blueffect to wydarzenie w całości poświęcone analityce internetowej i optymalizacji działań marketingowych w sieci. W programie znajdują się:
– 13 prelekcji
– 14 ekspertów z Polski, Europy i USA
– 2 ścieżki tematyczne: Ogólna i eCommerce
– ponad 2h sesji networkingowych
– skuteczne, sprawdzone rozwiązania
Zgłoś się, jeżeli chciałbyś:
– podnieść współczynnik konwersji w swoim serwisie, ale wydaje Ci się to niemożliwe, bo „wszystko zostało już zrobione”
– wiedzieć, jakie są realne a nie deklarowane potrzeby eKlienta, gdzie dokładnie powstaje decyzja zakupowa i jak ją rozpoznać
– precyzyjnie określić, które działania e-marketingowe przynoszą konkretne efekty sprzedażowe, aby to właśnie na nich się skupić
– wiedzieć, które mierniki warto aplikować w e-commerce, jak je mierzyć, oceniać i na ich podstawie ustalać cele sprzedażowe oraz jak ominąć popularne pułapki
-mierzyć realny zwrot z inwestycji, by skuteczniej planować kampanie internetowe
– realizujesz sprzedaż za pomocą maila i chciałbyś poznać najnowsze wskaźniki skuteczności e-mail marketingu oraz jak je wykorzystać w codziennej praktyce
– poznać receptę na sukces kampanii performance’owej w social media oraz zasady, którymi należy się kierować przy jej optymalizacji
– podejmować decyzje biznesowe na podstawie konkretnych danych
Dodatkowo:
– podczas Blueffect przeprowadzone zostaną profesjonalne sesje networkingowe, które są wspaniałą okazją do zawarcia nowych znajomości i relacji biznesowych
– eksperci przez cały czas trwania Kongresu są do dyspozycji uczestników, oddając się dyskusji i odpowiadając na indywidualne pytania
– uczestnicy Blueffect jako pierwsi otrzymają najświeższy raport „Web Analytics in Poland Study 2013”
Więcej informacji na: www.blueffect.pl
Do zobaczenia 26 czerwca w Warszawie!