...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

II etap głosowania na Człowieka Roku Czytelników „Briefu” 2015

Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w oczach naszych Czytelników zasługują na tytuł Człowieka Roku "Briefu" 2015 roku.

Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w drodze dwuetapowego plebiscytu. W pierwszym etapie, który zakończył się 14 października Czytelnicy zgłaszali swoich kandydatów. Spośród zgłoszonych osób zostało wybranych dziesięciu nominowanych, którzy wskazywani byli najczęściej. Teraz w drugim etapie, Czytelnicy ponownie będą mogli oddać głos na najlepszego z najlepszych. O tym, kto zwyciężył w głosowaniu poinformujemy 28 października, podczas Gali Ludzie Roku „Brief”.

Wybrane osoby to według naszych Czytelników te, które dokonały czegoś znaczącego w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy dla swojej branży.

Zapraszamy do Głosowania na jednego z dziesięciu Nominowanych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF