Interaktywna lekcja na żywo z seansem filmowym w Multikinie!

W kinach sieci Multikino dzieci między 10 a 15 rokiem życia mogą wziąć udział w projekcie Multilekcje, który jest połączeniem interaktywnej lekcji na żywo z wciągającym seansem filmowym. Tematem Multilekcji jest cyberświat, w który wprowadzają uczniów nauczyciele i wykładowcy akademiccy, doświadczeni pedagodzy oraz artyści. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://multikino.pl/newsy/multilekcje-cyberswiat-pod-kontrola

Udział w Multilekcji w kinach sieci Multikino gwarantuje atmosferę i wrażenia, których nie da się powtórzyć w szkolnej klasie. Podczas zajęć uczniowie zbadają, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze życie, przyjrzą się szansom i zagrożeniom związanym z rozwojem technologii oraz zastanowią się nad konsekwencjami cyberprzemocy. W wirtualny świat, pełen wrażeń, ale też wyzwań, wprowadzą ich charyzmatyczni prelegenci, wśród których znajdą się nauczyciele i wykładowcy akademiccy, doświadczeni pedagodzy oraz artyści.

Rozmowy o cyberświecie są ważne dla młodych osób, ponieważ jest on integralną częścią ich codziennego życia. Dyskusje na ten temat pomagają zrozumieć, jak bezpiecznie korzystać z internetu, budować zdrowe relacje online i unikać zagrożeń, takich jak dezinformacja, cyberprzemoc czy uzależnienia. Ponadto ważne jest rozwijanie świadomości wpływu technologii na codzienne życie, prywatność i społeczeństwo, co pozwala na bardziej odpowiedzialne korzystanie z cyfrowych narzędzi.

W ramach Multilekcji przygotowaliśmy dla uczestników multimedialną grę na żywo, w trakcie której prelegent wraz z uczniami wspólnie rozwiążą zadania na wielkim ekranie i porozmawiają o bezpieczeństwie w sieci oraz seans filmowy dotyczący wyzwań w cyberświecie. Nauczycielom przekazujemy scenariusz lekcji, pozwalający kontynuować najważniejsze wątki po seansie.wyjaśnia Kamila Buja, Specjalistka Zespołu Edukacji Multikino S.A.

Uczniowie klas IV-VI w ramach Multilekcji mogą wybrać jeden z filmów:

  • „Mój brat robot” (84 min.)

Aby zdobyć sympatię i uznanie rówieśników, nastolatki rywalizują o posiadanie nowoczesnych, humanoidalnych maszyn. Alberte wstydzi się swojego przestarzałego robota, Robbi. Czy nowy elektroniczny przyjaciel zmieni status dziewczyny w grupie? Film porusza problemy: presji rówieśniczej, konsumpcjonizmu oraz wartości przyjaźni w erze technologii.

  • „Jak ocalić smoka” (82 min.)

Mortimer to początkujący influencer, który pragnie zdobyć popularność w sieci. Kiedy nowa znajoma, Sara przedstawia mu tajemnicze, ziejące ogniem stworzenie, chłopiec staje wobec pokusy wykorzystania jego umiejętności do zdobycia lajków. Co zwycięży – pragnienie sławy czy lojalność wobec przyjaciół?

Natomiast dla uczniów klas VII-VIII czeka jeden z poniższych tytułów:

  • „Belle” (121 min.)

Animacja podejmuje pytania o tożsamość i autentyczność w wirtualnej rzeczywistości, gdzie łatwo stać się kimś innym. Nastolatka Suzu, zmagająca się z osobistą tragedią, odkrywa swoje nowe „ja” jako Belle w aplikacji „U”. Film uświadamia, że warto być sobą także w mediach społecznościowych.

  • „Lo i stało się. Zaduma nad światem w sieci” (98 min.)

„Lo i stało się…” to wciągający dokument na temat świata cyfrowego. Rozmowy reżysera z pionierami technologii na temat początków wirtualnej rzeczywistości, ataków hakerów, uzależnienia od gier komputerowych oraz przyszłości sztucznej inteligencji rzucają nowe światło na to, jak Internet kształtuje nasze życie i społeczeństwo.

Projekt Multilekcji jest realizowany w wybranych kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Czechowice-Dziedzice, Elbląg, Gdańsk, Głogów, Gorzów Wielkopolski, Kalisz, Katowice, Kraków, Leszno, Łódź, Poznań, Pruszków, Rumia, Słupsk, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zabrze.

 

Więcej informacji można uzyskać u lokalnego specjalisty ds. kluczowych klientów: https://multikino.pl/newsy/multilekcje-cyberswiat-pod-kontrola

::

Informacje o spółce Multikino:

Multikino, należące do Grupy Vue International – lidera na europejskim rynku kinowym, to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin w Europie i na świecie. Obecnie pod szyldem Multikino działają 42 kina w 37 miastach Polski.

Flagowe kino sieci zlokalizowane jest w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 8 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 788 osób. W marcu 2022r.  uruchomione zostało wyjątkowe kino w Galerii Gemini Park w Tychach. Obiekt składa się z 7 sal wyposażonych w projektory laserowe oraz skórzane, elektrycznie rozkładane fotele, dzięki którym widz ogląda filmy w pozycji półleżącej. W rozkładane fotele tego typu w pełni wyposażone są także warszawskie Multikino w Galerii Młociny oraz poznańskie Multikino Stary Browar.

Multikino to zdecydowanie więcej niż kino. Oferuje zarówno największe i najbardziej oczekiwane premiery filmowe, jak i koncerty światowych gwiazd, nocne maratony filmowe, transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, transmisje oper, baletu oraz retransmisje spektakli z brytyjskiego National Theatre.

Multikino za swoją działalność wielokrotnie było dostrzegane podczas prestiżowych konkursów. Jest zdobywcą nagród Superbrands oraz Superbrands Created in Poland. Od wielu lat zajmuje pozycję lidera w obszarze „Event Cinema” zarówno na rynku polskim, jak i europejskim (laureat europejskiej nagrody ECA Awards w 2014 roku).

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF