...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak założyć sklep internetowy?

Posiadanie własnego sklepu internetowego to w dobie dzisiejszego rozwoju e-handlu absolutna konieczność. Firmy, które chcą dotrzeć do jak największego grona odbiorów, muszą mieć przestrzeń, do której będą mogły „zaprosić” potencjalnych klientów i zaprezentować im swoje towary oraz usługi. I chociaż wydawałoby się, że o zasadach założenia sklepu internetowego powiedziano już bardzo dużo, to nadal nie dla wszystkich jest to proste i oczywiste. A w dodatku część technik ulega zmianie, dochodzą nowe narzędzia. Myślisz o własnym sklepie internetowym? Przekonaj się, dlaczego warto go mieć jak najszybciej!

Sprzedaż w Internecie – od czego zacząć?

Wyobraź sobie sytuację, że znajdujesz się w wielkiej hali handlowej, w której są dziesiątki małych butików odzieżowych. Chodzisz pomiędzy nimi, zaglądasz do środka, poruszasz się pomiędzy regałami z towarem, szukasz tego, co Cię interesuje. Na koniec dnia masz w głowie konkretne przemyślenia: część sklepów bardziej sprostała Twoim oczekiwaniom, a do części z nich nigdy więcej nie wrócisz. Skąd biorą się tego rodzaju refleksje? Prawdopodobnie te gorzej ocenione przez Ciebie butiki  nie były intuicyjne, dlatego ciężko było poruszać się pomiędzy działami, nie wiedziałeś kogo poprosić o pomoc (nie było nikogo lub sprzedawca nie był w stanie udzielić Ci konkretnej odpowiedzi), nie mogłeś znaleźć ceny wybranej koszuli, droga do przymierzalni nie była jasno oznaczona, itd. Ze sprzedażą produktów i usług w Internecie jest podobnie. Platforma sklepu internetowego musi być intuicyjna, żeby użytkownik nie zagubił się w gąszczu (często niepotrzebnych i nadmiarowych) informacji, prezentować towary i usługi w sposób atrakcyjny, przejrzysty i uporządkowany. Zachęcać do przejrzenia oferty, dokonania transakcji i powrotu. Sprzedaż w Internecie jest dla Ciebie – przekonaj się, jakie to proste!

Dlaczego warto założyć sklep internetowy?

Czy wiesz, dlaczego sprzedaż w Internecie tak szybko się rozwija i cieszy się stale rosnącą popularnością? Głównymi powodami jest era konsumpcjonizmu oraz brak czasu. Ludzie są zbyt zapracowani, dlatego nie mają czasu, aby popołudniami lub w weekendy robić zakupy w galeriach handlowych. Poza tym, często pojawia się problem z brakiem dostępności towaru w konkretnym kolorze lub rozmiarze. Klient traci cenne godziny, wychodzi ze sklepu z pustymi rękami, dodatkowo zmęczony i zestresowany. Dodatkowo zakupy stacjonarne często okazują się droższe, niż te dokonane za pośrednictwem sklepu internetowego.

I tutaj pojawia się doskonała alternatywa – sklep internetowy. Nie musisz wychodzić z domu, żeby dotrzeć do swoich Klientów. I oni również nie muszą. Właśnie na tym polega stale rosnąca popularność e-handlu. Możesz wystawić dziesiątki produktów lub usług bez konieczności wynajmowania przestrzeni w galerii handlowej. Twoimi klientami staną się mieszkańcy całej kraju, a może nawet znacznie dalszych zakątów świata.  Platforma sklepu internetowego to niezwykle wygodna forma, aby „znajdować” swoich klientów tam, gdzie spędzają najwięcej czasu, czyli właśnie w sieci.

Zaufaj wiedzy i doświadczeniu Ekspertów

Możesz samodzielnie starać się założyć swój sklep internetowy lub powierzyć to zadanie profesjonalistom. Druga opcja pozwoli Ci na zaoszczędzenie czasu, wyeliminuje ryzyko trudności technicznych, które mogą pojawić się, gdy zechcesz działać solo, a także zagwarantują, że Twój sklep internetowy będzie przyjaznym miejscem, gdzie każdy użytkownik będzie czuł się zaopiekowany, bez trudu odnajdzie to, czego szuka, a po udanej transakcji poleci zakupy swoim znajomym. Własna platforma sklepu internetowego to pierwszy krok w rozkręceniu biznesu. Wszystko czego potrzebujesz do uruchomienia sklepu, jest w zasięgu Twoich rąk. Co możesz otrzymać? Bardzo szybki sklep z domeną i SSL, pełną opiekę i wsparcie, prosty w używaniu kreator i panel, bezpłatne dokumenty prawne, wysokie miejsce w audytach SEO a także bezpłatny import produktów. Brzmi zachęcająco, prawda? E-sklepy stają się coraz bardziej popularne, dlatego warto w nie inwestować. Handel internetowy to przyszłość, dlatego zadbaj, aby i Twój biznes znalazł się w tej pełnej potencjału na zarobek przestrzeni.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF