Jak podnieść bezpieczeństwo e-konsumentów – poradnik

Członkowie Grupy Merytorycznej e-Izby: Promocja oraz usługi IT dla e-commerce, eksperci z Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu oraz serwisów //CertyfikatySSl.pl i Nazwa.pl stworzyli zbiór porad i wskazówek dla sklepów online – „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów” na temat rozwiązań dla e-handlu.
Pod adresem Ecommercepolska.pl/pl/59-968-dobre_praktyki można pobrać zarówno raport „Poradnik e-Commerce Polska: SSL dla e-sklepów”, jak i „Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska”.
– Certyfikaty SSL stają się synonimem bezpieczeństwa i sukcesu w e-biznesie. Dlatego polecam ten poradnik wszystkim, którzy już mają swój e-sklep lub dopiero planują jego otwarcie. Bezpieczeństwo to dobra strategia w każdym biznesie – mówi Jarosław Dolega z CertyfikatySSL.pl.
– W poradniku znalazły się informacje o benefitach, jakie niesie za sobą posiadanie takiego narzędzia jak SSL, przedstawiono różne wersje i ceny certyfikatu, a następnie zebrano wskazówki, który typ wybrać w zależności od potrzeb. Ostatnim elementem poradnika jest przedstawiony krok po kroku proces instalacji SSL – wyjaśnia Patrycja Staniszewska, dyrektor biura e-Commerce Polska.
– Brak oznaczeń w postaci kłódki, protokołu https:// czy zielonego paska adresu WWW może powodować, że użytkownik nie będzie chciał korzystać z serwisu, a tym bardziej dokonywać w nim zakupów. Spadek sprzedaży, odpływ użytkowników, utrata zaufania obecnych i potencjalnych klientów, negatywny wpływ na wizerunek firmy – to tylko niektóre konsekwencje, które mogą wiązać się z brakiem certyfikatu SSL w sklepie internetowym. Czy oszczędność rzędu kilkuset złotych rocznie jest tego warta – komentuje Kalina Pieciun-Regulska, dyrektor działu marketingu w Nazwa.pl.
:: ::
E-commerce jest tematem głównym majowego wydania miesięcznika „Brief”. Zapraszamy do lektury!