...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak użytkownicy Twittera świętują Walentynki? (infografika)

Dzień Świętego Walentego to święto, które wyzwala wśród ludzi chęć dzielenia się miłością. Również na Twitterze. Oto statystyki dotyczące milionów ludzi spragnionych emocjonalnych tweetów - o obdarowaniu kwiatami, smakołykami i prezentami - a wszystko to w imię miłości.

 

 Okazywanie uczuć jest bardzo przyjemne. W epoce mediów społecznościowych jest to  również szybkie i łatwe.

W 2015 roku ukazało się 29 milionów walentynkowych tweetów  z całego świata. Oto kilka informacj o tym,  jak święto miłości obchodzą uzytkownicy Twittera, czego się spodziewają i jakimi prezentami sie obdarowują.

 

 

::

Przeczytaj także:

JAK DOTRZEĆ DO SERC KONSUMENTÓW, CZYLI WALENTYNKOWY E-MAIL MARKETING (CZ. I)

 

JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ WALENTYNEK W SOCIAL MEDIACH?

 

MIŁOŚĆ W INTERNECIE. GDZIE W SIECI RANDKUJĄ POLACY? (INFOGRAFIKA)

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF