Japan Tobacco International nowym klientem FOCUS NATION

Agencja reklamowa Focus Nation wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną JTI Polska. W ramach współpracy, która wystartowała w maju 2024 roku, agencja będzie odpowiedzialna za obsługę platformy JTI GO, służącej do komunikacji B2B.
Za współpracę z klientem odpowiada zespół kierowany przez Agnieszkę Pludrak-Wardak, Group Account Managerkę w Focus Nation.
JTI POLSKA
Firma JTI Polska powstała w 2007 roku. Zatrudnia ponad 3 tysiące pracowników. W 2024 roku firma otrzymała po raz 15. tytuł „Najlepszy pracodawca” według rankingu Top Employers Institute 2024. W 2024 r. Business Centre Club przyznał firmie Platynową Statuetkę Lidera Polskiego Biznesu. Takie wyróżnienie otrzymują firmy osiągające i utrzymujące najlepsze wyniki biznesowe oraz te, które szczególnie angażują się w rozwój gospodarczy kraju.
FOCUS NATION
Polska, niezależna agencja reklamowa działająca na rynku od 20 lat, a od 4 lat również na rynkach zagranicznych. W 2023 roku, aż pięciokrotnie nagradzana w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych. Posiada szerokie kompetencje strategiczne, kreatywne i produkcyjne. Oferuje kompleksową, horyzontalną obsługę marek i wielokanałowe platformy komunikacji. Obecnie Agencja rozwija się w przestrzeni lifestyle, entertainment oraz gaming, tworząc holistyczne podejście komunikacyjne, które łączy świat biznesu z nowym pokoleniem odbiorców, dla których świat wirtualny jest równie istotny jak świat fizyczny. Focus Nation wyróżniają wieloletnie współprace z markami jak: PZU, Bank BNP Paribas, Philip Morris Polska, Dell Technologies, Mastercard, Krosno Glass, Brown Forman, Telewizja Polsat.
Focus Nation jest częścią Grupy IF Nation, którą tworzą również: agencja eventowa – Imagine Nation oraz software house – Moonsteps. Agencja należy do SAR, IAA Polska oraz Pracodawcy RP, jest też certyfikowanym pracodawcą DIMAQ.