Kampania brandowa Miele  

Z początkiem kwietnia rusza drugi flight kampanii brandowej Miele „Once a Miele, Always a Miele” na polskim rynku.

Z początkiem kwietnia rusza drugi flight kampanii brandowej Miele „Once a Miele, Always
a Miele” na polskim rynku. Globalna kampania Miele promuje wyjątkową jakość urządzeń,  będącą DNA marki od początku istnienia, czyli od 126 lat. Hasło „Raz Miele, zawsze Miele” komunikuje także fakt, ilu wiernych użytkowników ma marka na całym świecie dzięki swojej jakości, innowacjom
i wyjątkowej funkcjonalności urządzeń. W wiosennej kampanii strategicznymi kategoriami produktów są odkurzacze, pralki i suszarki.

W tym roku nowościami Miele w Polsce są rewolucyjne pralki i suszarki Nova, które wykorzystują AI do pielęgnacji tkanin. Swoją premierę ma również seria inteligentnych odkurzaczy workowych Guard z dużym, kolorowym wyświetlaczem LCD i innowacyjnym systemem ochrony przed kurzem.

Działania promocyjne w ramach kampanii realizowane są w telewizji, m.in. w stacjach grupy TVN Warner Bros Discovery, Polsat Media i TVP, a także w internecie (m.in. Youtube, Teads, Programmatic i Meta) i będą trwały przez cały miesiąc. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF