Kanały tematyczne Telewizji Polsat będą miały nowe logotypy

Grupa Polsat Plus

Telewizja Polsat rozpoczęła zmianę swoich logotypów. Rebranding kanałów tematycznych Telewizji Polsat jest kolejną częścią zmiany całej Grupy Polsat Plus. Wcześniej zostały już zaprezentowane nowe logotypy kluczowych i strategicznych marek takich jak Polsat, Plus, Polsat Box, Polsat Box Go i Polsat Go.

Polsat – to najlepsze emocje, treści i produkcje – rozrywka, sport, filmy, seriale, programy i najbardziej rzetelne informacje. Dzięki rodzinie kanałów Polsatu nasi widzowie mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Wprowadzamy całkowicie nową identyfikację wizualną zarówno Polsatu głównego, jak i kanałów tematycznych – tak, aby widz wiedział, że są to kanały z jednej Grupy i że oferują najlepsze treści, które można oglądać na różne sposoby w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i czasie.

Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Członek Zarządu Telewizji Polsat Sp. z o.o., Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus

Wszystkie logotypy oraz elementy graficzne strategicznych marek Grupy Polsat Plus są z tej samej rodziny i są do siebie podobne, dlatego dokładnie w ten sam sposób zmienia się wizualizacja stacji tematycznych.

Grupa Polsat regranding

Nowe i wspólne dla wszystkich marek Grupy Polsat Plus hasło: „Wybierz swoje wszystko” idealnie oddaje, wszechstronną, różnorodną i doskonale dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego widza, ofertę programową Telewizji Polsat i jej kanałów.

Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska

Zmiany identyfikacji objęły kluczowe stacje tematyczne:

Polsat News, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat 1 oraz Polsat 2 oraz wszystkie kanały sportowe, czyli Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2.


Źródło: Grupa Polsat Plus 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF