KERRIS kontynuuje kampanię promującą bursztyn bałtycki
Agencja KERRIS, w ramach dalszej realizacji kampanii „Potencjał ukryty w bursztynie”, zaprezentowała serwis contentowy Amber Stories, zainaugurowała działania związane z wystawą „Kapsuła Przyszłości” oraz nawiązała współpracę z influencerami. Celem tych aktywności jest odkrycie potencjału bursztynu na nowo oraz zachęcenie młodych ludzi do zgłębiania jego wszechstronnych zastosowań.
W ramach kampanii agencja KERRIS stworzyła serwis contentowy, który przedstawia bursztyn w nowoczesnym kontekście. Na stronie https://www.amberstories.pl można znaleźć wywiady z współczesnymi bursztynnikami, katalog starannie wyselekcjonowanych produktów oraz artykuły ukazujące niezwykły potencjał tego szlachetnego surowca.
Kampania obejmuje szeroko zakrojone działania marketingowe, mające na celu ukazanie nie tylko estetycznych walorów bursztynu, ale także jego praktycznego zastosowania w codziennym życiu oraz jako elementu nowoczesnych stylizacji i dekoracji. W ramach tych działań agencja współpracuje z influencerami, takimi jak Kasia Szymanowicz (@kasia.szymanowicz), Barbara Kruk-Starzec (@ciaobasia) oraz Jola Czaja (@czaja_wyczaja).
Influencerki odwiedziły Gdańsk, gdzie miały okazję zwiedzić Muzeum Bursztynu oraz wystawę „Kapsuła Przyszłości”, zorganizowaną przez Fundację Bochińskich pod kuratelą Beaty Bochińskiej. Wzięły także udział w warsztatach „Re-luksus. Bursztynowa biżuteria przyszłości”, również przygotowanych przez Fundację Bochińskich, podczas których mogły zgłębić nowoczesne podejście do tworzenia biżuterii z bursztynu.
Agencja KERRIS koncentruje się również na wykorzystaniu kanałów takich jak Meta, TikTok oraz Programmatic, aby skutecznie dotrzeć do młodszej grupy odbiorców i zwiększyć świadomość bursztynu jako elementu współczesnej mody oraz unikatowego stylu. Dodatkowo, założyła i prowadzi profil na Instagramie: https://www.instagram.com/gdansk_amber.
KERRIS odpowiada za opracowanie strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, której celem jest zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu w tej grupie wiekowej. Działania te stanowią integralną część strategii projektu „Gdańsk Światowa Stolica Bursztynu” na lata 2023-2033, ogłoszonej podczas wiosennej edycji Międzynarodowych Targów Bursztynu i Biżuterii Amberif 2024.
***
KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie „Wynik na medal” – Agencja Digital Roku 2024 według Media Marketing Polska) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 12 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, Effective Media & Marketing Awards – EMMA, Innovation, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Bonduelle, delio, Elektrownia Powiśle, Honeywell, Hortex, Jan Niezbędny, Magda Butrym, Makro, Mola, Roche, SWISS KRONO, TAURON, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami.