Konferencja Marketing Progress

Jak sprawić, aby firma osiągnęła sukces? Odpowiedź wydaje się prosta - dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracować dokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej organizacji. Odpowiedź na to pytanie będzie można jednak poznać w trakcie II edycji konferencji Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe, która odbędzie się we Wrocławiu w dniach 12-13 czerwca 2014 roku.
Podczas dwudniowego spotkania dla specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji, zgromadzeni eksperci opowiedzą m.in.o tym jak budować strategię marketingową, w jaki sposób pozyskiwać klientów przy użyciu najnowszych narzędzi internetowych, wykorzystywać niestandardowe formy oraz narzędzia komunikacyjne w strategii marketingowej firmy czy tworzyć plany komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłosząmiędzy innymi: Nestor J Portillo (Microsoft), strateg Maciej Tesławski, Jerzy Owsiak (WOŚP), Jan Hartman – filozof i bioetyk, Paweł Tkaczyk z Midea, Natalia Hatalska (Hatalska.com), Bartłomiej Rak (Socjomania.pl), Krzysztof Ibisz – prezenter i dziennikarz telewizyjny, Marcin Kalkhoff (branddoctor.pl) czy Edward Mężyk z Hicron. Wydarzenie poprowadzi Rafał Motriuk, wieloletni dziennikarz BBC World Service w Londynie oraz Polskiego Radia w Polsce.
Konferencję podzielono na dwie części. Czwartek, 12 czerwca, będzie dniem inspirujących case studies oraz rozważań na temat skutecznych strategii marketingowych. W tym czasie uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z wynikami badań dotyczących wdrażania strategii marketingowej w firmach. Z kolei piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy specjalisty ds. marketingu i komunikacji. Nie zabraknie również wystąpień na temat budowania reputacji firmy czy personal brandingu.
Wydarzenie zostało także wzbogacone o cykl warsztatów, dających szansę zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w codziennej pracy.
Więcej informacji na temat konferencji znajduje sięna stronie wydarzenia: www.marketingprogress.pl
Opłata konferencyjna wynosi:
– 499 złotych netto, przy zapisie i płatności do 30 kwietnia
– 699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 maja
– 899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 11 czerwca
::
Magazyn „Brief” patronuje wydarzeniu.
Zapraszamy serdecznie!