Ktoś chciał dopiec Volvo na Facebooku. Reakcja jest mistrzowska

Przykłady spektakularnych kryzysów w mediach społecznościowych można mnożyć. Niestety, umiejętność wybrnięcia z trudnych sytuacji spotykana jest znacznie rzadziej. Ostatnie działania marki Volvo na facebookowym fanpage'u marki pokazują jednak, że przy odrobinie chęci i dobrym refleksie niemal każdy kryzys można przekuć na korzyść.
Wczoraj na Facebooku jeden z jego użytkowników, Tomek Atlowski, opublikował zdjęcie będące zrzutem ekranu jego prywatnej rozmowy z marką Volvo. Internauta, zmęczony informacjami o nowych produktach marki wysyłanych na jego skrzynkę pocztową, postanowił podzielić się z firmą własnymi planami na weekend.
Wydawać by się mogło, że taki post, opublikowany na prywatnym profilu użytkownika, przejdzie raczej bez echa. Marka jednak zaskoczyła użytkowników portalu szybką i błyskotliwą reakcją. Firma Volvo zaoferowała bowiem autorowi postu możliwość wypożyczenia samochodu ich marki na ten weekend, o którym w wiadomości prywatnej wspomniał wcześniej.
Wiemy skądinąd, że Tomek Atlowski w najbliższą sobotę wybiera się na paintballa. Tomku, co prawda nie mamy…
Posted by Volvo Car Poland on 20 sierpnia 2015
Opisana sytuacja jest jednym z lepszych przykładów tego, jak wybrnąć z kryzysu – lub z sytuacji, która może przerodzić się w kryzys – bez szwanku, a wręcz z korzyścią dla marki. O innych sposobach radzenia sobie z tego typu zdarzeniami będziemy pisać we wrześniowym wydaniu magazynu „Brief”. Zachęcamy do lektury!
::
Przeczytaj także: 5 pamiętnych wpadek w mediach społecznościowych