Letnia kampania marki Sinsay autorstwa Havas PLAY

Sinsay zaprasza wszystkich do stworzenia własnej definicji lata – pełnego luzu, słońca i pozytywnej energii. Kampania „Poczuj lato, poczują swoją Aurę”, za której koncept oraz realizację odpowiada zespół Havas PLAY (Havas Media Network), zachęca nie tylko do marzeń o zbliżających się wakacjach, ale przeżywania tego czasu w swoim własnym stylu.
– Kampania Aura to zaproszenie do tworzenia własnej definicji lata – bogatej w emocje, ruch, swobodę, pełnej drobnych chwil, które zostają w pamięci. W letniej ofercie Sinsay znajdziemy dosłownie wszystko do stworzenia wakacyjnego looku. Od stylizacji na plażę, festiwal, po praktyczne akcesoria na co dzień, w tym dodatki do domu – komentuje Marta Fijał, Brand Manager Sinsay.
Centrum działań marki stanowi spot wideo, oddający w pełni ducha wakacyjnej spontaniczności i radości. W kampanii Sinsay lato to czas, który każdy przeżywa na swój sposób, ale zawsze w świetnym stylu. Codzienne chwile nabierają wyjątkowego rytmu, gdy dodaje się do nich odrobinę letniej beztroski – zarówno w tym jak przeżywa się wakacyjny czas, ale także w tym, co się na siebie zakłada.
– Rozpoczęcie współpracy z rozwijającą się w niezwykłym tempie marką Sinsay jest dla nas dużym wyróżnieniem. Cieszymy się, że nasze holistyczne spojrzenie na komunikację wychodzące poza klasycznie rozumiany modowy edytorial spotkało się uznaniem klienta. Obecność stworzonej przez nas komunikacji na wielu europejskich rynkach jest czymś z czego jesteśmy po prostu dumni – mówi Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director Havas PLAY, Havas Media Network.
Spójne działania komunikacyjne zostały zaplanowane na 18 europejskich rynkach, obejmując zarówno przestrzeń sklepów stacjonarnych Sinsay, ale także działania w ramach e-commerce oraz aplikacji Sinsay. Ponadto, spójna komunikacja bazująca na idei całej kampanii, obejmuje aktywności offline (TVC/BBS/Kino/Radio/OOH/DOOH), jak i kanały digital (Video&Edytorial), ze szczególnym uwzględnieniem social mediów oraz współprac influencerskich w Polsce oraz na 4 europejskich rynkach.
Polska odsłona kampanii została dodatkowo wzmocniona wyjątkową współpracą i wykorzystaniem kultowego utworu Mandaryny – Ev’ry Night, który przywołuje klimat beztroskich wakacji i stanowi muzyczną klamrę całego projektu.
Kampania wystartowała w połowie kwietnia, a za jej strategię, koncepcję kreatywną, egzekucję i produkcję odpowiada zespół Havas PLAY (Havas Media Network). Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc, materiały video wyreżyserował Kuba Kędzia.
Klient został pozyskany w drodze przetargu.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=E4tdKmjKlBk
::
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
- Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz innowacyjne rozwiązania marketingowe i technologiczne z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.