Łukasz Kosuniak, Samsung Polska #BRIEFmorning 042

0 2 577

Czym marketing B2B różni się od B2C? Które platformy social media i w jaki sposób wykorzystuje Samsung w komunikacji B2B? Kiedy i gdzie możemy się spodziewać premier nowych produktów Samsung w 2016 roku? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Łukasz Kosuniak, Enterprise Marketing Manager Samsung Polska.

„B2B to marketing skierowany do klienta biznesowego ale ciągle do osoby. Więc budowanie relacji, budowanie emocji i edukowanie to są elementy współne z marketingiem B2C” – mówi Łukasz Kosuniak, Enterprise Marketing Manager Samsung Polska.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej