...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Marcin Herra, prezes PL.2012+ o Stadionie Narodowym – relacja na żywo (godz. 16.55)

Dzisiaj, w drugim dniu Welcome Festivalu, mieliśmy też okazję obejrzeć prezentację Marcina Herry, prezesa PL.2012+ zatytułowaną: "Stadion Narodowy w Warszawie - miejsce ma znaczenie". W tej chwili to najpopularniejsze miejsce w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

Okazuje się, że od 1 stycznia do 25 czerwca 2013, Stadion odwiedziły 705 293 osoby. Z kolei łącznie od otwarcia – zatem także z uczestnikami Euro 2012 – pojawiło się w tym miejscu 1,5 mln osób. Marcin Herra uspokoił sceptyków, którzy nie do końca wierzyli, że stadion będzie tętnił życiem.

Opowiadał o likwidacji ogrodzenia wokół obiektu, które symbolicznie uczyniło stadion bardziej dostępnym dla mieszkańców i turystów. Zaprezentował też konkretne plany rozwoju, które – jeśli realizowane systematycznie – mają już wkrótce być źródłem satysfakcjonujących przychodów.

– W tym roku podpisaliśmy umowy na 100 konferencji (…) w planach mamy powyżej 400 wydarzeń na rok – mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+.

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Marcin Herra, prezes PL.2012+, Stadion Narodowy

Po prelekcji Marcina Herry głos zabrał Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena, którego prezentacja zatytułowana była: „Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej”.

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

Daniel Garcia, technical and event director, Commerzbank Arena

 

Doświadczenia w budowie marki areny wielofunkcyjnej

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF