Marka lokalna dźwignią turystyki

15 maja we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Marketing Miejsc – Trendy 2013”. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych oraz ich komunikowaniem.
Przeanalizowany zostanie wpływ marki lokalnej na wizerunek regionu oraz oddziaływanie wydarzeń kulturalnych na wizerunek miasta. Prelegenci przybliżą również skuteczne metody promocji turystki i przedstawią case studies wybranych projektów.
Wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli władz lokalnych i samorządowych, reprezentantów organizacji turystycznych, wykładowców akademickich z uczelni dolnośląskich oraz studentów.
:: ::
Kiedy: 15 maja br.
Gdzie: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie 15.
Pomysłodawca i organizator: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze oraz gminy regionu karkonoskiego, działające pod marką Karkonosze.
Współorganizator: Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
:: ::
– Na temat budowania spójnego wizerunku Dolnego Śląska wypowie się dyrektor wydziału promocji UMWD Agnieszka Dziedzic,
– pełnomocnik wojewody Dolnośląskiego – Michał Jaros – przeanalizuje wpływ Euro na imprezy sportowe we Wrocławiu,
– o festiwalu Impart ESK 2016 opowie dyrektor generalny – Krzysztof Maj,
– Szymon Sikorski z agencji Publicon zaprezentuje skuteczne sposoby promocji turystyki,
– dr Maurycy Graszewicz przedstawi design i estetykę nowoczesnych marek turystycznych.
Druga część konferencji poświęcona będzie marce lokalnej – procesowi jej tworzenia i komunikowania oraz wpływowi na wizerunek regionów. Wśród prelegentów znajdą się m.in.:
– starosta Jeleniogórski – Jacek Włodyga,
– dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów – Krzysztof Korzeń,
– prezes spółki Stawy Milickie – Sławomir Mazurek,
– Dorota Goetz ze Stowarzyszenia Ducha Gór oraz redaktorzy z wrocławskiego oddziału „Gazety Wyborczej”.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szczegółowe informacje znajdują się na Visitkarkonosze.com