BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Miss Kay i Hebe łączą siły w kampanii „Złap zapach pięknych chwil”

Marka Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów, które można łatwo dopasować do nastroju i okazji. Za realizację kampanii, obejmującej influencer marketing oraz wspierające działania w social mediach, odpowiada agencja Friends&Brands.

Kampania Miss Kay i Hebe została starannie zaprojektowana z myślą o wymaganiach
i oczekiwaniach młodego pokolenia Gen Z, które ceni autentyczność, spontaniczność oraz elastyczność w wyborze zapachów dostosowanych do aktualnego nastroju i okazji. Miss Kay konsekwentnie buduje swoją pozycję, akcentując autorskie kompozycje zapachowe, a także praktyczny wymiar produktów. Kompaktowe, poręczne opakowania i przystępna cena umożliwiają konsumentkom noszenie ulubionego zapachu zawsze przy sobie, co idealnie wpisuje się w dynamiczny styl życia współczesnych młodych kobiet.

W ramach kampanii zaangażowano mikroinfluencerki z obszaru lifestyle’u, które naturalnie prezentują zapachy Miss Kay jako element codziennego wyrażania siebie i celebrowania pięknych momentów. Autentyczna narracja kampanii „Złap zapach pięknych chwil w Hebe” inspiruje do chwytania ulotnych momentów życia, dopasowując zapach do indywidualnego nastroju i okoliczności.

Siła współczesnych kampanii influencer marketingowych nie tkwi już wyłącznie w oferowaniu rabatów. Kampania Miss Kay w drogeriach Hebe wyróżnia się synergicznym połączeniem angażującego, kreatywnego contentu mikroinfluencerek z precyzyjnie targetowanymi działaniami mediowymi w social mediach. Dzięki temu strategia znacząco zwiększa zasięg, wspiera realny wzrost sprzedaży oraz buduje trwałą relację z konsumentempodkreśla Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający agencji Friends&Brands.

Za kompleksową realizację kampanii – m.in. przygotowanie koncepcji, dobór twórców czy zakup mediów – odpowiada agencja Friends&Brands.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF