Multikino Media zaprezentowało Ramówkę na 2025 rok (wideo)

23 stycznia br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się prezentacja Ramówki Multikino Media 2025. Podczas wydarzenia uczestnicy zobaczyli podsumowanie 2024 roku i znaleźli wiele inspiracji do reklamowych działań w kinie w nadchodzących miesiącach przy filmowych hitach, m.in.: „Bridget Jones: szalejąc za facetem”, „100 dni do matury”, „Przepiękne!”, „Formuła 1”, „Michael”, „Dom dobry sen zły” czy „Avatar: Ogień i popiół”.

W czwartkowe popołudnie spotkanie w Multikinie Złote Tarasy rozpoczęło się od rozmów o kinie w Klubie 35mm. Następnie po powitaniu gości przez Mariusza Spisza, Prezesa Zarządu Multikino Media i Joannę Oczkowską, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media uczestnicy wydarzenia zobaczyli podsumowanie 2024 roku obejmujące zarówno premiery filmowe oraz wydarzenia specjalne – między innymi cykl „Kultowe Kino”, „Kino na Obcasach” oraz „OFFowe Kino”. Goście dowiedzieli się co widzowie uwielbiają w kinowym doświadczeniu, zdobyli aktualne informacje na temat osób, które najczęściej chodziły do kina w 2024 roku i będą oglądały filmy na wielkim ekranie również w tym roku.

Wśród zaprezentowanych podczas Ramówki Multikino Media danych znalazły się wyniki badania KOKORO z 2024 roku. Odbiorcy dowiedzieli się, że w Polsce 91% badanych, którzy odwiedzili kina sieci Multikino chętnie do niego powróci, a 92% oceniło pozytywnie pracę obsługi kina, która była przyjazna i pomocna. Według badania Multikino jest najchętniej wybierane ze względu na komfortowe środowisko oglądania produkcji oraz dostępność filmów.

W czasie wydarzenia zostały zaprezentowane również premiery 2025 roku, przy których warto zaplanować kampanię reklamową. Zostały one podzielone na kilka kategorii: hollywoodzkie blockbustery, produkcje muzyczne, horrrory, produkcje familijne, kino dla kobiet, polskie premiery oraz Kultowe Kino. Uczestnicy dowiedzieli się, które filmy mają szansę znaleźć się w TOP 10 2025 roku pod względem frekwencji i utwierdzili się w przekonaniu, że wielki ekran jest uznawany przez liderów branży za skuteczną i prestiżową platformę reklamową, ponieważ zgodnie z raportem Nilsen AdIntel, 73% z 100 największych reklamodawców w ciągu ostatnich 12 miesięcy włączyło kino do swojej strategii reklamowej.

Po części oficjalnej goście Ramówki Multikino Media 2025 zobaczyli przedpremierowo film „BetterMan Niesamowity Robbie Williams”, a po seansie odbyło się spotkanie w Velvet Barze na wieczornym koktajlu.

::

Zapraszamy do obejrzenia Ramówki Multikino Media 2025: https://www.youtube.com/watch?v=gIc8cis6DFQ

::

Informacje o spółce Multikino Media

Multikino Media sp. z o.o. to firma wyodrębniona w 2012 roku w ramach struktury Grupy Multikino. Oferta spółki składa się z działalności brokerskiej w zakresie sprzedaży reklamy kinowej (centralnej i lokalnej), sponsoringu i akcji specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej obejmującej organizację konferencji w kinach oraz sprzedaż kuponów. Świadczone usługi obejmują również obsługę kin spoza sieci Multikino.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF