NOWA KAMPANIA „TYMBARK – JAK OWOC TO MUS”

Tymbark od lat kocha owoce i dba o to, by w jego produktach znajdowały się tylko najlepsze składniki. Podkreśla to także najnowsza humorystyczna kampania marki w takt ponadczasowego hitu Joe Cockera „You are so Beatiful” pokazując, że musy Tymbark to prawdziwe owoce w najczystszej postaci.
Najnowsza kampania musów Tymbark, to kolejne wyznanie miłości owocom, tym razem w postaci sycących, smakowitych musów o jak zawsze, dobrym składzie. Powstałe trzy nowe spoty reklamowe, które przedstawiają 3 musy owocowe: jagodę, morelę i malinę, oparte są na historii, w której miłość do owoców zostaje wystawiona na próbę – by stworzyć pyszny mus, trzeba je… zmiażdżyć! Spoty oddają to w zabawny sposób, a towarzyszy im ponadczasowy hit Joe Cockera „You Are So Beautiful”, który jeszcze bardziej podkreśla emocjonalne podejście do owoców.
Kampania ma na celu pokazanie konsumentom, że musy Tymbark to produkty o prostym składzie, w których znajdują się tylko prawdziwe owoce. To odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy poszukują naturalnych i smacznych przekąsek, bez zbędnych dodatków. Tymbark stawia na transparentność i jakość, a nowa kampania podkreśla te wartości w sposób lekki, zabawny i zapadający w pamięci.
Kampania „Tymbark – Jak owoc to mus” obejmuje szeroki zakres mediów, docierając do odbiorców poprzez telewizję, YouTube, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne (OOH i FOOH), kina oraz display. Dzięki tak szerokiemu zasięgowi kampania ma szansę dotrzeć do milionów konsumentów w całej Polsce.
::
Agencja reklamowa: Brainbox (kampania tv, kv), Trzask (digital)
Dom mediowy: Starcom
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=RLe8Qc3Lzz0
::
Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych – w ponad 40 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów, m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, napoje gazowane, a także nektary, napoje i musy owocowe, soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini oraz napoje roślinne. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, warzywom i zbożom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.