Nowa sieć nośników DOOH od Jet Line

Jet Line uruchamia nową sieć ekranów DOOH. MORE - Miejskie Okna REklamowe - to sieć cyfrowych nośników outdoorowych (DOOH), która w październiku startuje w Warszawie, a następnie w kolejnych największych miastach w Polsce.

Powiększamy przestrzeń do komunikacji. Stworzyliśmy sieć miejskich ekranów w witrynach sklepów
i restauracji, punktów usługowych  i nazwaliśmy ją MORE, Miejskie Okna RE
klamowe. Poszerzamy w ten sposób naszą ofertę DOOH o kolejne miejsca najpierw w Warszawie, a następnie w innych miastach – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line Sp. z o.o.

Sieć MORE uzupełni outdoorową ofertę Jet Line o nowe miejsca w centrach miast. Od momentu zakupu platformy MyLED w 2017 r., Jet Line rozwija cyfrową część oferty outdoorowej. Miejskie Okna REklamowe, MORE, to ekrany LCD 55’ montowane w witrynach lokali tak, aby informacje na nich wyświetlane były widoczne dla przechodzących obok nich pieszych oraz osób poruszających się
po mieście na rowerach czy hulajnogach. 

Reklamy będą emitowane w postaci 10-sekundowych spotów. Ich uruchomienie to kwestia czasu potrzebnego do podjęcia decyzji o komunikacji i przygotowania reklamy.

Sieć MORE w całości jest zarządzana z jednego miejsca – biura Jet Line, a pierwsze kampanie reklamowe w sieci wystartują w październiku.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF