...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy Rok na Twitterze

Jak najłatwiej i najszybciej złożyć życzenia noworoczne bardzo dużej liczbie osób? Oczywiście przy pomocy portali społecznościowych.

W zeszłym roku, gdy zegar wybił północ w Tokio i Seulu użytkownicy pisali 33 tys. tweetów na sekundę, ustanawiając tym samym rekord. Tegoroczną formą statystyk jest grafika interaktywna, przedstawiająca aktywność użytkowników Twittera podczas nocy sylwestrowej. Podzielona na strefy czasowe, prezentuje życzenia noworoczne w 30 różnych językach oraz czas, kiedy dana fraza była tweetowana najczęściej. Nie zaskakuje fakt, że fraza „szczęśliwego Nowego Roku” była najczęściej wysyłana w formie tweeta gdy zegar wybił północ w naszej strefie czasowej.

Co ciekawe, na GitHubie został również udostępniony kod do grafiki, co oznacza że inni programiści mogą stworzyć podobną mapę, jeśli tylko będą tym zainteresowani. 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF