„PGE. CIEPŁO I ENERGIA NA CO DZIEŃ” – nowa kampania wizerunkowa PGE

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „PGE. CIEPŁO I ENERGIA NA CO DZIEŃ”. Jej celem jest pokazanie wielokierunkowej działalności Grupy PGE, która obejmuje nie tylko produkcję i dostawy energii elektrycznej, ale również ciepła systemowego oraz zasilanie sieci dystrybucyjnych polskich kolei. Tym samym kampania umacnia wizerunek marki PGE, która codziennie towarzyszy milionom Polaków i zapewnia bezpieczeństwo energetyczne dla polskich domów i krajowej gospodarki.
Nasza najnowsza kampania, to opowieść o codziennych staraniach specjalistów PGE, którzy z zaangażowaniem zapewniają ciepło, energię elektryczną i poczucie bezpieczeństwa milionom Polaków, zasilając ich codzienność. Kampania „PGE. Ciepło i energia na co dzień” jest wizytówką marki PGE, przedstawiającą wielosegmentową działalność Grupy Kapitałowej i zwiększającą tym samym świadomość klientów. Będąc w trakcie głębokiej transformacji, stawiamy na zieloną energię, inwestujemy w nowoczesne niskoemisyjne technologie, w tym w energetykę kolejową. Tworzymy firmę na miarę XXI wieku, która w sposób odpowiedzialny i zrównoważony dba o bezpieczeństwo cieplne i energetyczne Polaków – mówi Justyna Moritz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.
W ramach kampanii powstał wizerunkowy spot reklamowy, a także nawiązujący do niego projekt graficzny. W materiale wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia zrealizowane w aktywach Grupy Kapitałowej PGE.
Główną bohaterką kampanii jest inżynierka pracująca w PGE, która objaśnia zakres działalności Grupy – od wytwarzania energii z wiatru i słońca, przez dostarczanie energii dla polskiego sektora kolejowego, aż po produkcję i dystrybucję ciepła, którym zasilane są polskie domy i przedsiębiorstwa. Wszystkie te aspekty świadczą o tym, jak ważną rolę Grupa PGE odgrywa
w zapewnieniu stabilności, bezpieczeństwa i rozwoju energetyki w kraju.
Kampania łączy szerokozasięgowe działania komunikacyjne offline i online. Reklamy wizerunkowe są emitowane w telewizji, Internecie, kinach, mediach społecznościowych oraz na nośnikach DOOH w przestrzeni miejskiej od 2 do 31 grudnia br. Grafiki z kampanii ukażą się także w ogólnopolskiej prasie.